-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
så less....
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
så less....hmm hem kom killen inatt kl halv 4... somnade om igen... när vi vaknade blev vi osams för att han bokat in ett affärsmöte hela dagen idag på Våran helg tillsammans när jag är hög gravid och bara väntar på förlossningen...
Blev så besviken att han hade planerat det så! Jag trodde vi skulle åka och hämta startpaketet till bebben och våra nya möbler vi fått, men neh istället fick jag sitta här ensam idag igen... så less på detta! jag överväger inte att lämna honom det är inte det, men ibland blir jag såå besviken! längtar så efter att ha bebisen i min famn, jag vill namnge den och pussa på den nu.. är less på att vara gravid less på att ha ont utan att det sätter igång på riktigt...
den kommer snart ska du se
min man ska åka på aktion i tyskland i tre dagar när jag är höggravid o allt kan hända.. men men..
Ibland undrar man hur dom tänker... han tyckte jag var dum som inte förstod att det var viktigt... inte konstigt när jag suttit vecka in o vecka uto längtat efter helgen för då kan vi vara tillsammans...
jag har så ont nu så jag hoppas nästan att dom sätter igång det på måndag...
ska till spec mvc på måndag för magen håller inte måttet så dom misstänker att bebisen inte får i sig det den behöver, om det är så kanske dom sätter igång det...
Man får bli trött på dom.. tror faktiskt inte att de fattar hur jobbigt det är att gå hemma o vänta, jag har gått från att vara arbetsnarkoman till heltids sjukskriven och ska tydligen tycka att det är super! det är inte kul att vara hemma när man har ont och bara längtar... men sen blir de nog sotis när vi får vara hemma o pussa bebis, tror inte att det är lika kul att gå till jobbet då..
Klart man blir trött på sin kille, det är ju delvis därför man har dom
Tråkigt att sitta hemma ensam jämt, kan du inte åka ut själv, eller tillsammmans med någon annan?? Snart är du där ska du se, med din Lill* i famnen..
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|