-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
såg ingenting på vul v.4+0
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
såg ingenting på vul v.4+0Var på vul idag (4+0) & dom såg ingenting så fick göra ett test som även det var negativt.
Har bim idag. har gjort 3 olika test hemma som alla visat svagt positivt. Så nu är jag jätte besviken
Re: såg ingenting på vul v.4+0någon som varit med om något liknande ?
Re: såg ingenting på vul v.4+0Jag gjorde vul i vecka 4 och då såg de en hinnsäck. Det såg ut som en liten svart prick bara.
Vad sa de då? Håller tummarna för att det ändå är något där. Kram
Re: såg ingenting på vul v.4+0dom sa bara att dom inte såg någonting, sen fick jag göra ett urinprov som även det inte visade någonting, sen var det bara att du är inte gravid, tack och hej
Re: såg ingenting på vul v.4+0Får man fråga hur det kommer sig att du redan i vecka 4+0 fick komma på VUL?
Jag har gjort tidiga VUL pga av X och MF förut. Men då i vecka 5+ , eftersom det inte går att se så mycket tidigare. Du är så tidig än, inte ens sen mens ju... så det kan mycket väl bli ett pluss. Testa igen om en vecka om inte mensen dykt upp. Håller tummarna för dig!
Re: såg ingenting på vul v.4+0har haft 2 utomkvedes, så det är därför
Re: såg ingenting på vul v.4+0beklagar soolis!
Re: såg ingenting på vul v.4+0Usch, beklagar verkligen!
Vet inte hur snabbt man kan se om det skulle va ett utomkveds igen. Fick du inte ngn ny tid om ett par dagar? När jag hade utomkveds (X) så tog dom bort den äggledaren eftersom den spruckit, men då har det ju gått till vecka 7 ungefär. Hoppas att du är gravid och att det inte är ett X!
Re: såg ingenting på vul v.4+0Ge inte upp!
Vi alla hoppas att det ska plussa men som de säger vänta kanske en vecka innan nästa test. Styrkekram
11 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|