-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Saknar!
9 inlägg • Sida 1 av 1
Saknar!Jag saknar så fruktansvärt mycket att vara gravid! Vist det var skit jobbigt i slutet. Samlade på mig massa vatten så man kunde ju knappt gå. Men vid vad jag saknar att kunna krama magen, känna sparkarna och bara mysa! ÅÅ Jag vill ha tillbaka magen bara någon dag ibland:) Fast jag vill ju så klart ha min underbara tjej kvar hos mig samtidigt:P
Någon mer som saknar bebis sparkarna och enbart känslan att vara två?
Re: Saknar!njä inte direkt. kan sakna känslan av när det rörde sej i magen åså, et är en så märklig och fantastisk känsla
Re: Saknar!jaa jag saknar bebismagen o känna en individ inom mig.. är ju ett otroligt mysig relation man skapar till barnet som kommer.. Fast jag e ju sugen på själva bebisen oxå
Re: Saknar!Här är en till som saknar att vara gravid! Det var en oerhört fridfull känsla även om jag svettades som ett ånglok hela tiden. Jag kände mig vacker, lugn och stolt. Vill gärna vara gravid igen
Re: Saknar!Jag saknar verkligen att vara gravid! Har gjort det sedan sonen var 1 månad. Skulle kunna vara gravid hela tiden fastän jag mådde illa varje dag:) Saknar det faktiskt jätte mycket. Men förhoppningsvis så får man bli gravid igen så småningom:)
http://junimamma.blogspot.com (Ung mamma till Theodor, blivande fru 28 maj 2011. Babynestmönster finns på bloggen)
Re: Saknar!Gud vad jag saknar min mage! Har från dag ett känt mig berövad på mina sista sex veckor och fick aldrig uppleva att den blev riktigt stor. När jag låg på förlossningen planerade jag redan nästa graviditet (inte helt seriöst, men ändå) dock hatade jag att vara gravid när jag väl var det. Märkligt!
Re: Saknar!Jag var lika dan. Hatade det när jag väl var gravid. Dom första 4-13 veckorna ja då mådde jag illa. 13-18 ja då var man orolig inför rul och 18-27 var fantastiska 27-40 ja det var pest. Men ändå vill jag dit igen! Jag vill känna henne (ja jag fick en tjej) sparka mig i revbenen, jag vill knappt kunna röra mig( ta med lite ironi). Jag vill ha en mysig känsla av att jag har en där inne som jag vill klappa på, känna röra sig krama magen. mm....
Saknar den bara ännu mer nu när min kompis är gravid i v27. MM kanske ska skaffa sig en till;) Min tjej är 6,5 mån. Era?
Re: Saknar!Jag saknar också magen och att vara gravid. Jag skulle aldrig vilja ha min underbara flicka därinne nu men att vara gravid igen och känna ett liv bildas i mig. Åhh vad jag längtar till nästa barn!
9 inlägg • Sida 1 av 1
|