-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Scrapbooking för er alla!
15 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Scrapbooking för er alla!Detta forum saknades!!!
Vad är egentligen scrapbookin? Vem gör det? Hur gör man? Kul, har knappt någon aning om detta ämne! Ska bli roligt o följa er!
Det är när man gör egen sidor 8layouter) till sina fotoalbum. Med färg, form och massor av dekorationer kan vem som helst fixa hur fina sidor som helst. Lite överkurs (men otroligt lätt) är att ha en tång som stansar ut bokstäver som man sedan skriver "överskrift" med....
Sladdisen beräknas komma i början av nov!
Min första..Hej alla. De här är en av mina favorit sysselsättningar som jag har fått på senaste tiden, jag har hunnit gjort en bild bara men de kommer mera. Än så länge har jag bara suttit och laddat hem mateiral som även de tar tid.
Scrapbooking är helt enkelt en massa lager och foton som man kan leka med precis hur mycket som helst. Själv sitter jag och leker på datorn i programet photoshop. Men de är även måga som håller på med sånt i sitt fotoalbum. Här har ni i alla fall ett exempel..
Wilda 060509, Wanna 090703
Stina jag har gjort mitt på datorn. de är bara där jag håller på just nu. Wilda 060509, Wanna 090703
Jag är också nybörjare på området. Massa material hemma och har gjort omslaget på en stor bok i scrapbookin. Men har inte kommit igång ordentligt för jag går aldrig ner med bilderna (digitala) till fotoaffären.
Tanken var att vi skulle samla ihop alla bilder från resor vi gjort tillsammans och det har blivit en del under våra 17 månader, och fler blir det redan nu i maj
Jag använder mig av photoshop, de är jätte bra. då kan man ju alltid använda både brushes och scrapbooking kit. Wilda 060509, Wanna 090703
15 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|