-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Septembermammor 2011Septembermammor 2011Hejsan alla blivande mammor och pappor!
Så att det inte kommit upp den kategori för Septembermammor 2011 så tänkte att jag startar en tråd där vi kan prata så länge Kan presentera mig lite. Heter Emelie, är 21 år och bor tillsammans med min man Jonas. Vi har tillsammans en son, Elias, han föddes den 16 mars 2010. Nu har vi blivit gravida igen med bf runt den 13 september Hoppas det är fler septembermammor som kommer hit! Vore trevligt att lära känna er, vi har ju ca 8-9 månader kvar tillsammans
Re: Septembermammor 2011men Emelie, ska du ha en till? Vad kul!
Själv är jag ju en gammal septembermamma 2010, kan inte fatta att 2011 redan är på G. Grattis tjejen!
Re: Septembermammor 2011Jepp Gotland
Re: Septembermammor 2011I väntan på den riktiga tråden så skriver jag in mej här med. Fast vågar inte hoppas att det går vägen än.
Plussade på självaste nyårsafton och trodde absolut inte att jag skulle vara gravid. Var inne på dag 35 men inga direkta symtom mer än lite ömma bröst och ingen mens. Har försökt sedan början av maj, blev gravid på 4:e försöket men fick ett fördröjt missfall i v9 med infektion så fick ligga på sjukhus. Sen fick vi inte försöka på 2 månader och när det väl var dax trodde jag inte att det skulle ta sej direkt Har en dotter född i mars-09 och BF för nästa blir 3:e september (eller 7:e september beroende på hur jag ska räkna). Så nu hoppas jag att det ska gå vägen!! Att 2011 blir ett bra år!
Re: Septembermammor 2011Grattis stajners
Re: Septembermammor 2011Åhh vad jag önskar att jag hade fått skriva in mig här. Förra årets september tråd skrev jag in mig i och fick dra mig ur 2 veckor senare. Nu vill jag inget annat än att stanna i en mammagrupp.
Grattis till er som får skriva in sig här! Emelie: Vänta ett par dagar och ta ett nytt. Hoppas det bara va ett dåligt test. * Försökt sen sommaren 2009.
* Utredningen säger att det inte är något fel. ![]() Följ gärna vår resa: http://minbebis.com/blogg/jessieh/ MF 090912 (v 5+3) MF 100112 (v 6+5) MF 100513 (v 5+0) Utomkvedes 120111 (v 5+0) Ta inte livet för givet, det är alldeles för kort för det.
Re: Septembermammor 2011Skriver in mig jag också. Precis fått ett plus. Har en dotter född juni-09 och tror nu jag är beräknad ca 7 september. Känns spännande. Hade väl lite planer på att satsa på jobbet men nu satsar vi på ett syskon istället. Jobbet finns ju kvar.
Re: Septembermammor 2011Jessie, såg att du skrivit i den här tråden och mitt hjärta gjorde ett glädjeskutt och slog ett extraslag. Nu blev jag besviken.... Bättre lycka nästa gång.
Re: Septembermammor 2011Men stajners!!
Wohoooooooo, fan vad glad jag blir även om du inte vågar tro på det. Jag gör det och nu jävlar blire gosig höstbebis Och Emelie, vänta någon dag innan du gör ett nytt test, jobbigt men försök
Re: Septembermammor 2011Hej Tjejer får väl skriva in mig här o hoppas på att jag får va kvar hela vägen!!
Önskar inget annat än att allt ska gå super Emelie Hoppas att d bara va ett dåligt test, jävla skit om d ej va så Kram på er!!
|