-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Septembermammornas allmäna snacktrådRe: Septembermammornas allmäna snacktrådmen shit Annette, full rulle hör jag...
själv funderar jag hit och dit om jag skulle byta jobb, börjar bli lite less på det jag gör. Har gjort samma sak i nästan 3 år, har möjligtvis fått lite svårare uppgifter allt eftersom men i stort är det typ samma roll.. om ni är med hur jag menar funderar om man kanske skulle göra nåt helt annat..
Re: Septembermammornas allmäna snacktrådHär bits det ofta i fingrar och tår... Stora röda märken. tror det beror på att Nike ser mig "klippa" majsans naglar. Jag river dom, men först biter jag ett litet hack i kanten så jag har nåt att börja riva ifrån. Får sluta göra det när Nike ser på.
Nat, säger hjärtat att du ska byta jobb så gör det.
Re: Septembermammornas allmäna snacktråddet har du helt rätt i.. dags att ta tag i det kanske... vet bara inte vad jag vill göra riktigt
Re: Septembermammornas allmäna snacktrådProva massor med olika jobb?
Själv har jag kört grävmaskin, babysiminstruktör, sotare och nu på en brädgård Man måste ju prova för att se vad man gillar... Jag är 33 och vet inte vad jag ska bli när jag blir stor, men jag är inte orolig. Min mamma är 61 och vet inte vad hon ska bli när hon blir stor heller.
Re: Septembermammornas allmäna snacktrådVet du jag har faktiskt tänkt exakt på det, men i och med huslån och dyra intressen och det faktum att vi blivit bortskämda med att jag tjänar bra så känns beslutet att downshifta inte så lätt.. alltså mentalt JA men rent praktiskt NEJ
Det bästa hade varit om jag kuknde testa runt med nåt som ger hyfsat betalt men det verkar inte lika lätt. J jobbar ju dessutom inte heltid utan största delen av vår inkomst kommer från mitt jobb..
Re: Septembermammornas allmäna snacktrådNat, vad har du för utbildning? Hur mycket vill du tjäna? Beredd på att flytta?
Re: Septembermammornas allmäna snacktrådVi blev kallade till ett obligatoriskt personalmöte i måndags. Gick dit, glad att se folk
Vi är 12 anställda, men innan kvällen var slut så var vi bara 9 Så kan det gå!
Re: Septembermammornas allmäna snacktrådAnnette: jag har en magister i systemvetnskap (systemvetarutbildning), en master i mobile services och en kandidat i psykologi sen har jag läst en del strökurser i ekonomi lite här och där på distans och två terminer utomlands i språk
jag kan tänka mig att flytta om hela familjen får hänka Gotland: niiiiice
Re: Septembermammornas allmäna snacktrådVar är ni? Hur har ni det? hur ser era monster ut? För det är väl inte bara jag som avlat fram ett monster...
Re: Septembermammornas allmäna snacktrådHallå! Hoppas ni haft en fin sommar. Vi har haft fullt upp kan man säga. Astrid har haft kolik så vi har typ burit runt på henne i två och en halv månad med öroproppar;-) Tänk att våra kottar snart fyller två år! Är så kär i i Greta att jag blir alldeles yr av lycka ibland. Hur charmig som helst men med järnvilja
|

[/url

[/url