-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Sex med gravid tjej/kvinna?
21 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Sex med gravid tjej/kvinna?Är jag konstig som tänder på gravida? det kan väl inte vara nåt fel eller äkligt att ha sex med en gravid tjej? jag kan väl inte vara ensam om det här ? [code][/code]
Re: Sex med gravid tjej/kvinna?Beror på om den gravida kvinnan är "din" eller om du i allmänhet tänder på alla gravida kvinnor, tycker jag.
Re: Sex med gravid tjej/kvinna?mmmm om det är din egen tjej så är det ju fint..... Annars vette fan.... då tycker jag du borde hålla din åsikt för dej själ eller gå i terapi!!!!
Re: Sex med gravid tjej/kvinna?inte tycker jag det spelar nån roll och inte behöver gå i terapi för sånt. det finns ju dom som tänder på allt möjligt konstigt. så länge det inte rör sig om olagliga saker, som tex. sex med barn, blockerad eller tidelag - som jag tycker borde vara väldigt olagligt.
det finns många som tycker att gravida kvinnor är vackra (och säkert hade velat ha sex med en).
Re: Sex med gravid tjej/kvinna?Finns det nåt sexigare än en gravid kvinna?
Känner massor av killa rsom går igång på gravida. Inget fel med det!!! Tycker det är bra att det är så, det ger ju en gravid tjej som känner sig som en valross lite hopp
Re: Sex med gravid tjej/kvinna?Jag håller med Gotland! Du frågade ju bara om det var konstigt att du tänder på gravida och nej, det är det inte tycker jag att det är
Re: Sex med gravid tjej/kvinna?Kan tillägga att (tyck gärna att jag är konstig, det skiter jag fullständigt i) om nån vill titta in i min bilddagbok och runka till mina magbilder så gör gärna det. Det tar jag som en komplimang.
Re: Sex med gravid tjej/kvinna?
Ok men varför är det skillnad på om hon är *min* eller om det är annan sexig gravid kvinna ? det var det här jag fundera lite över (självklart vill jag inte förstöra någon famil utan det måste ju finnas gravida singlar me som behöver närhet.?!)
Re: Sex med gravid tjej/kvinna?
terapi med fyra utrops tecken låter farligt Kan det vara nån skillnad menar du ? mellan om hon är min kvinna eller en singel tjej? var går gränsen då om det är *min kvinna men hon bär nånon annans barn då ? eller om det är en singel tjej som bara vill ha sex med mig och jag med henne? eller om det är *min kvinna som bär mitt barn ? hum (*min*) låter som man äger nån men hitta inget annat ord
21 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|