Teresa Hellgren

Hej Matilda! Alla mjukostsorter är ok att äta under graviditeten!...

Kostrådgivare

Ska jag föda snart?

Förlossnings ämnen - Smärtlindring, oro, ställning, partners roll och annat som rör förlossningen.

Ska jag föda snart?

Inläggav annablueone 07 feb 2011, 19:30

Hej!
Jo det e nämligen så att under ett par veckors tid nu har jag haft typ förvärkar, det har gjort ont men sen har det gått över, sen har jag även haft foglossning under min graviditet så d har varit svårt att urskilja den smärta man haft. Men nu i lördags så började jag få betydligt mycke ondare än tidigare och värkarna kom med 30 min mellanrum, sen avstannade de i några timmar o sen har det fortsatt på detta sätt igår oxå o sen inatt så har d gjort ont men sen i morse så har hon inte rört på sig så mycke o värkarna har kommit o gått var 30 min men inte lika sjukt ont. Jag ringde och pratade med förlossningen igår o då sa barnmorskan att hon trodde att man slempropp hade gått för att jag fick för en vecka sen typ svart-aktigt i trosorna, har haft ganska mycket flytningar på senaste tiden så vet inte hur en "slempropp" ska vara. Men nu undrar jag lite, tror ni att d e snart dax? Hur var det för er? Jag är i 37+2 nu.
Tack på förhand!
BildBild

Bild
annablueone
Stammis

BF: 110305
Bor: Uppsala
Status: Gift med Niclas!

Re: Ska jag föda snart?

Inläggav Barn är underbara 07 feb 2011, 20:24

Det låter som att det snart är på G, kommer ihåg att jag hade massvis med förvärkar i ca 3 dygn innan det kom igång på riktigt. Lycka till!!!
Är avis, har 3 månader kvar att vänta :)
Barn är underbara
Alltid online

BF: 110510
Status: Äntligen är han här vår Wilmer

< Återgå till Förlossningen

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm