-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ska jag testa mig eller vänta..??
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Ska jag testa mig eller vänta..??Hallå.
Ja var hos Gyn för två veckor sen o då kom vi fram till att jag var i vecka 8 när missfallet blev :/ sen gjorde hon en undersökning o blodprover där allt var normalt.. Men nu gjorde jag ett eller ja två test i söndags för min sambo tjatade på mig eftersom att mejsel inte hade dykt upp... Testens, båda två var starka positiva...!!! Våra förra test har ju varit jättesvaga o blandat positiva o negatitva. Jag gjorde även nya test i måndags o dom två var oxå starka positiva...!!! Känns helt underbart o overkligt.. Ska in till gynokologen på måndag o göra ett ultraljud så att allt är i sin ordning Då är det bara hålla tummarna på att allting ordnar sig o att bebisen håller sig kvar ..!! Kram mini
Re: Ska jag testa mig eller vänta..??Hejsan.
Vi får se om mitt förra inlägg kom med. Men ja tar allt i stora drag ifall att, var hos Gyn för 6,5 vecka sen o fick göra en undersökning o allting var normalt även blodprovena Så i söndags em gjorde vi ett test och det visade sig vara ett starkt positivt ..!!! Gjorde hela fem test på tre dagar o alla är positiva...!! Äntligen Ja var på MVC igår o fick lite kostråd o en tid för inskrivning, så håll tummarna nu för att bebben ska hålla sig kvar..! Inatt fick jag ett hemskt kramp anfall, (värre än missfalls kramper) men nu känns det bättre o ingen blödning... Tur..! När vi ringde sa dom att antingen är det inget eller så hade ägget fastnat i äggstocken eller så är det på väg till missfall Men bara o vänta o se.. Ja ska in till. Gyn o göra ett ultraljud innifrån o se så att det ser bra ut Än så länge är glädjen stor..!!! //kram mini
Re: Ska jag testa mig eller vänta..??Hallå.
Glädjande besked från besöket hos gyn idag. Vi gjorde ett ultraljud o det visade sig att jag är gravid, o ägget är hela 7,5 mm långt O jag är visst i v 5+0 och ska tillbaka dit på freda för att se om vi kan se nån aktivitet från fostret..!! Spännande..!! Fick ett kort från ultraljudet o det är häftigt att man kan se det så tidigt som det är :=) Sen måste jag säga till er alla där ute som har fått flera missfall efter varandra, stå på er så att ni får en undersökning...det känns tryggt o ha nån som bryr sig o verkligen undersöker en så att allt är som det ska //kram mini
13 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|