Anna Wilsby

Hej! Grattis till att ni väntar barn och vad bra att ni väljer att...

Profylax

Ska vi följas åt mot plusset?

Plussa tillsammans! Träffa och diskutera med andra som vill bli med barn och som börjat försöka!

Re: Ska vi följas åt mot plusset?

Inläggav levinuet 14 jan 2012, 04:12

Hejsan :) Jag är en tjej som just fyllt 20 år! Min sambo är 22 och vi har för några månader sen slutat med p-ringen! Vi vill alltså ha en liten :) vi har inte börjat ''akut-försöka'' utan tänker ''det händer när det är meningen''. Men guuuuuud jag kan ändå inte låta bli och tänka på det vaarje månad & bli skengravid..

Denna månaden har jag dock haft olika symptom jag aldrig kännt av förut som att det kliar, bublar och värker i tjejmagen :D Försöker att inte hoppas på något men tror också att det kan vara ÄL som kommit igång igen? :)

Lycka till alla, det ska bli kuuul att följas åt! :)
levinuet
Nykomling

Inläggav Amornen 08 feb 2012, 23:10

Hej allihopa!
Jag är ny på sidan och har lite svårt att förstå vad BIM är?
Någon som vill vara snäll och förklara vad det betyder? :).
Jag har en dotter på snart 3 år och vi planerar nu barn nr 2 :D.
Så jag plussar gärna med er!
Vi har en stor längtar efter ett barn till så vi pratar inte om mycket annat hemma :P.
Vore trevligt att ha lite kvinnor att prata med, andra som känner likadant :)
Amornen
Nykomling

Inläggav Grim 09 feb 2012, 12:13

Amornen: BIM = Beräknad Icke Mens. Det vill säga den dagen mensen är beräknad, men man hoppas att den inte kommer för att man blivit gravid. :)

För min del påbörjar vi nu försök #7. Kör med full dos rosenrot, så får vi se om det har någon verkan den här gången.
Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Grim
Alltid online

Status: Planerar barn

Föregående

< Återgå till Vill bli med barn

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm