-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Ska vi följas åt mot plusset?Re: Ska vi följas åt mot plusset?Hej.
Har en fråga: hur tidigt innan ägglosning brukar man få "plus" på äl-testerna? Testade idag och då fick jag ett plus, lika starkt men inte lika brett. Tacksam för svar
Re: Ska vi följas åt mot plusset?sivans: Har man fått positivt på ÄL-test så sker den inom 12-48 timmar som jag förstått det.
Re: Ska vi följas åt mot plusset?Testade för första gången idag och fick ett plus, Dock inte riktigt lika starkt som kontroll-strecket men ändå starkt. Ska göra ett test imorgon med och så.
Så svårt att veta eftersom mensen varit ojämn senaste tiden. Är så rädd att missa äl.
Re: Ska vi följas åt mot plusset?Tänkte bara inflika med att jag äter zink, järn med folsyra, D-vitamin och nu även rosenrot sen några dagar! Gör så gott jag kan men man känner sig ju nästan dopad!! :-O
Får se om något ger resultat, annars provar jag nog glandin med!
Re: Ska vi följas åt mot plusset?men ska man verkligen blanda så mycket??? jag är rädd för det ger en effekt som man kanske inte gillar som man får svårare att blir gravid..
kram
Re: Ska vi följas åt mot plusset?Kan någon hjälpa mig att tyda mitt livs första äl-test?
Re: Ska vi följas åt mot plusset?Sivans enligt mig så ser det ju grönt ut:) har du inte testat cleareblue ägglossnings test de digitala där får du en smile om du har ägglossning. Mycket lättare att tyda
Men hade jag varit som du har jag kört hårt
Re: Ska vi följas åt mot plusset?Tänkte bara säga att det funkade utmärkt med att vara helt däckad i feber när man försöker få barn för jag är gravid nu:-) Imorgon går jag in i v 6. Hoppas att ni andra också får plus snart så kan vi följas åt i gravidgrupperna:-)
Re: Ska vi följas åt mot plusset?Vildrosen: Men vad roligt, grattis!
Själv är jag inne på dag 9 i nya cykeln, BIM den 7/2.
Re: Ska vi följas åt mot plusset?vildrosen grattis=) det e nog bra att vara lite sjuk för då e immunförsvaret dåligt o det kan ta sig.. om jag fattat det rätt.. jag e rejält förkyld nu men äl först om en vecka så hm.. jobbig sists..dessuto har jag testat angus castus droppar denna måanden har perfekt mens annars på 28 dagar men hört att det ska försena mensen lite.. inte bra o experimentera men jag e så nyfiken om det funkar,)
![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
|