-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Skengraviditet ;)Skengraviditet ;)Min sambo är så rolig.. han tycker att jag är skengravid
Igår började jag frysa som fasike..var på bim -9 ... ont i halsen m.m.... jag råkade nämna det o tt jag kanske var gravid för jag blivit förkyld för då blir immunförsvarat sämre.. en av mina vänner plussade härom dagen o hon klagade på att hon blev jätteförkyld innan dess... Känner igen det tjejer?Skengravid det e man varje måand vare sig man vill eller inte.. men just det där med förkylning.. har ni känt av det innan ni plussat? har det stämt in på er? ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
Re: Skengraviditet ;)Jag går med samma funderingar! Är på bim-8 ca, och har sjukt ont i halsen, börjar känna att en förkylning är på väg och jag blir typ aldrig sjuk! Sen upplever jag andra saker också som gör att jag innerligt hoppas att det har tagit sig denna månad!
Re: Skengraviditet ;)Haha här är en till som är förkyld! Kände av halsen för några dagar sen och vaknade tokförkyld på nyårsdagen.... Väntar på att plussa förhoppningsvis BIM om en vecka ca!!
Spännande!!
Re: Skengraviditet ;)Tjaaa..jag var förkyld från v6 till dagen efter fl...det var som att gå omkring konstant småsnuvig
Men skengravid ska man väl vara, det hör ju lite till och är ju en del av charmen
Re: Skengraviditet ;)o testgalning med eller hur nellie;)
hur länge hade ni kvar till bim sa ni? idag testade jag negativt.. e på bim -3 eller -4 beror på om jag räknar med 28 eller 29 dagars cykel.. nån som testat angus cascus droppar eller nåt nån cykel? hört att många blitt gravda av de.. (tror de heter så.. munkpeppar eller nåt med annat namn) ![]() Dream as if you´ll live forever, Live as if you´ll die tomorrow. http://minbebis.com/blogg/lovestory/ kramisar
Re: Skengraviditet ;)Hej hopp tjejer!!
Jag blev förkyld (med snorig näsa, halsont, feber etc) ungefär (ett par dagar +/-) en vecka innan BIM vid BÅDA mina graviditeter. Håller mina tummar för plus för er alla!! Kramen
Re: Skengraviditet ;)Jag har bim imorgon eller övermorgon. Har också blivit lite mer förkyld, frusen samt känner mig lite febrig till o från, men ingen feber.
Har haft många symtom denna gången! Mina bröst är enorma Tänkte faktiskt testa mig imorgon tror jag, brukar aldrig testa utan bara vänta på mensen. Men har den inte kommit imorgon blir det nog test ändå, varför dra ut på det när man ändå har test hemma liksom. Heidi.. Vi ska ju ha nästan samtidigt, hur känner du dig o ska du testa något mer? Än en gång kommer den,
längtan En saknad efter något mer, något som skulle varit mitt En längtan efter andetag, som skulle varit ditt <~♥~> Du finns i drömmar, i tankar och hjärta Men din saknad i verklighet, är det som smärtar <~♥~> Tro mig när jag ber, när jag blundar och ler Det är din närhet, dina händer, ditt ansikte jag ser
Re: Skengraviditet ;)Jag har inga teorier om förkylningar innan bim, men jag vet att jag hade värsta förkylningen cirka 2 månader efter senaste mensen, så att immunförsvaret sätts ned kan jag hålla med om. Det började med magsjuka den sista arbetsdagen och sedan fick jag en förkylning utan dess like i 5 veckor med fruktansvärd hosta och efter det en rejäl underlivsinfektion, då jag redan var nedsatt i immunförsvaret. Fördelen med magsjukan var ändå att jag slapp illamåendet och bara kände att jag behövde göra tvåan och det kom på alla håll. Efter allt detta elände bestod bara den traditionella nästäppan.
Ja, nu är jag inte förkyld, men väntar på mens utan att vara gravid, (testade igår) men är på dag 34 med cykler på mallan 30 och 26 dagar de senaste 4 gångerna ...
Re: Skengraviditet ;)jag e oxå hostig och snorig
Re: Skengraviditet ;)Känner mig förkyld, täppt, huvudvärk, ömma bröstvårtor, molvärk i tjejmagen och allmänt trött! Ibland lätt illamående o oerhört sötsugen!
Vad tror ni?! ÄL 27-28/12.....
|