Marina

Hej! Jag kan tänka mig att eran lille kille kanske höll i gång på ...

Fråga BVC

Skötväska

Här diskuteras shopping gravid, mamma och barnprylar.

Inläggav Chic 29 dec 2007, 21:57

Koko skrev:
Eva skrev:Alltså, Tommee Tippee blöjhink! :D

Man får med en blöjhink när man hämtar ut Pampers BabyBasics- box hos Babyproffsen Men det är en Angelcare Blöjhink. Vet inte om det är ngn skillnad. Ska ev hämta ut min idag.

Hehe tror alla påsar är dyra! Vi hämtade ut babyboxen med Angelcare blöjhink. Inte konstigt att den är gratis med tanke på vad påsarna kostar! Dessutom 1 påse till varje blöja. :lol:
Vi sa det efter vi köpt ett 3 pack refill att vi får hitta en annan lösning för detta tänker vi inte betala. Kommer typ bli 500-700kr i månaden för bara påsarna! Tror jag tar vanligt sophink med lock och sticker in en wonderbaun istället! :wink:
BildBild
Användarvisningsbild
Chic
Alltid online

Inläggav Fröken NollÅtta 19 jan 2008, 23:46

Köpte en Skip Hop Expo (ska få plats med både bebis saker och mina och två barn till).

Skulle vilja ha en OiOi Hobo också, så snygga väskor, men liiite väl dyra.
Fröken NollÅtta

Inläggav Dajkie 20 jan 2008, 00:33

Chic, En påse till värje blöja? Nejnej. =) Man fyller ju hinken och påsens innehåll INNAN man tömmer hinken. =) Så man har inte en påse till varje blöja. =) :D
BildBild
Användarvisningsbild
Dajkie
Stammis

Inläggav Dajkie 20 jan 2008, 00:38

Men påtal om skötväskor. Jag ville inte vara som alla ANDRA så jag köpte en ovanlig skötväska på http://www.evilout.se det är lite rockigt och så. Den är iaf i tålig vinylplast(hoppas den inte spricker på vintern), rött innerfoder, underlag för blöjbyten följde med också. Den har dessutom 2 fickor på utsidan, på sidorna. Precis som vilken skötväska som helst....fast ovanlig. :D OBS! Det är dödskallar på den, så häftig...men är den bra? Återstår att se, man måste ju bilda sin egna uppfattning om saker å ting, annars följer man ju andras råd hela livet...och det är inte så uppskattat från min sida iaf. =) :twisted:
BildBild
Användarvisningsbild
Dajkie
Stammis

Re: Skötväska

Inläggav danielwahlberg 07 dec 2009, 23:03

Apropå de dyra refillerna till blöjhinkar kan jag tipsa om sajten http://blojhink-refill.se, där kan man köpa dem ganska mycket billigare än i affären.
danielwahlberg
Nykomling

Föregående

< Återgå till Shopping

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm