-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Slemproppen??
6 inlägg • Sida 1 av 1
Slemproppen??Va på toa nyss för kändes som ja hade pinkat på mig nästan,kollade i trosorna o där ligger en slemklump,såg ut som en blandning mellan en hög sperma och en snorloska
Inge blodfärgat dock. Kan de ha varit slemproppen??
Re: Slemproppen??Låter som det. Slemproppen kan tydligen anta alla möjliga former så är svårt att veta.
http://www.niomanader.se/content.asp?ID=142
Re: Slemproppen??min slempropp såg väl lite ut så som du beskriver lite korsning av snor/manet/ sperma. jag vet inte hur stor en hel är men min hade lossnat lite i omgångar innan den stora kom å den fyllde min handflata ( den släppte när jag skulle torka mig ).
Re: Slemproppen??Det är förmodligen en bit av slemproppen ja men gå inte och hoppas att förlossningen startar bara för det, det kan fortfarande dröja!
Min började gå i vecka 36+2 men födde efter en igångsättning vecka 41+0.
Re: Slemproppen??Har också hört att den kan återbildas och sa det till min brors flickvän när hennes gick lite. Sedan släppte hennes mer och mer under dagen och morgonen efter gick vattnet. SÅ det kan ju vara på G iaf. Håll koll om det kommer mer och förbered dig lite smått kanske för som sagt det går fort för vissa.
Helt klart betyder det ju att livmodern förbereder sig och att den öppnas lite smått.
6 inlägg • Sida 1 av 1
|