-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Slemproppen har släppt men ingen bebis.. Bf idag..
7 inlägg • Sida 1 av 1
Slemproppen har släppt men ingen bebis.. Bf idag..Igår tidigt på morgonen så släppte min slemmis
Kunde knappt sova inatt av de där värkarna men har blivit liiite bättre nu på dagen,men fortfarande kommer de lite då och då.. Åhh jag är så frustrerad,arg ledsen Ska till bm idag så hon kan kolla om jag öppnat mig nåt under natten.. Men tror tyvärr inte det har hänt ett skit sen igår Och så har man BF idag.. Följer några bloggar där tjejer har ungefär samma bf som mig och en fick på pricken.. Men jag då? känns som att jag blivit bortglömd Nån mer som vill följas åt och "gnälla" lite? Kanske går tiden snabbare då..
Re: Slemproppen har släppt men ingen bebis.. Bf idag..Lider med dig. Vet hur jobbigt det är att gå och vänta! Gick själv över tiden med 16 dagar så försök att inte sikta in dig på att det ska ske med det samma. Det är väldigt jobbigt de dagar man går över tiden, men det låter ju nog som att något är på gång för dig:) Lycka till!
http://junimamma.blogspot.com (Ung mamma till Theodor, blivande fru 28 maj 2011. Babynestmönster finns på bloggen)
Re: Slemproppen har släppt men ingen bebis.. Bf idag..
Fy vad jobbigt det måste varit.. Det enda positiva med det här är väl att jag får träna på andningen och hoppas att man gör lite av jobbet hemma Men annars är det jätte jobbigt..
Re: Slemproppen har släppt men ingen bebis.. Bf idag..Jag gjorde precis en tråd med rubriken "Övertid & gnällig" Jag har gått 3 dagar över bf nu och det är inte kul alls.. Men till skilnad från dig så känner jag ingenting
Jag tror verkligen inte du behöver vänta så länge till innan bebis kommer ut
Re: Slemproppen har släppt men ingen bebis.. Bf idag..
Åhh vad jobbigt att du inte känner nåt Håller tummarna för att våra små tittar ut snaart Kram!
Re: Slemproppen har släppt men ingen bebis.. Bf idag..Hejsan Mamisar to be
Har ni frågat er Bm om en "svepning" Hörde från min Bm att det är vanligt om man gått över tiden eller om man bara vill få lite fart på det hela Hoppas att det är ok att jag bara hoppade in så där lite mitt i allt ihop lycka till
Re: Slemproppen har släppt men ingen bebis.. Bf idag..Hejsan Mamisar to be
Har ni frågat er Bm om en "svepning" Hörde från min Bm att det är vanligt om man gått över tiden eller om man bara vill få lite fart på det hela Hoppas att det är ok att jag bara hoppade in så där lite mitt i allt ihop lycka till
7 inlägg • Sida 1 av 1
|