-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Slutat ömma i brösten
6 inlägg • Sida 1 av 1
Slutat ömma i bröstenHej, jag är gravid i 6:e veckan, (5+4) och nu har det helt slutat ömma i brösten, imorse kände jag lite grand bara men nu känns det helt normalt. För drygt ett år sedan fick jag missfall i v. 6, och då var det som nu att det slutade ömma i brösten dagarna innan.. Så förstå min oro..
Re: Slutat ömma i bröstenSymtomen kan ju variera från dag till dag. Mina var lite hoolabaloo i början. Ena dagen hade jag molvärk andra inte så det behöver inte betyda ett kommande MF. Men jag förstår att du blir orolig om du har varit med om det förut.
Ring till din lokala gynmottagning och/eller din barnmorska så kan de ge dig råd och stöd! Lycka till!
Re: Slutat ömma i bröstenJag har nästan inte haft ont alls i brösten och min bebis mår bra:) Du behöver nog inte oroa dig:)
Re: Slutat ömma i bröstenMina bröst har varit ömma de senaste veckorna, men idag känns de helt oömma. De är fylligare än vanligt, men just nu är det bara ena bröstvårtan som är lite öm.Har funderat mycket på samma sak som dig, betyder det något att de plötsligt slutar vara ömma?
Re: Slutat ömma i bröstenNej det betyder inget, förra graviditeten hade jag sjukt ont i brösten i ca tre veckor och sen försvann det helt plötsligt.
Re: Slutat ömma i bröstenmina bröst har vart jätte ömma från vecka fem tills för en vecka sen , nu är det nästan bara själva vårtorna som gör ont, känner mig som vanligt med allt annat jag har molvärk och är svullen i magen, men känner mig ändå lite orolig, ska på kub 1 juli så hoppas allt ser bra ut då,
6 inlägg • Sida 1 av 1
|