Teresa Hellgren

Hej Matilda! Alla mjukostsorter är ok att äta under graviditeten!...

Kostrådgivare

Smärta vid sex och efteråt - innan bim!

Plussa tillsammans! Peppa, tipsa och stötta!

Smärta vid sex och efteråt - innan bim!

Inläggav FLS 20 apr 2011, 15:04

Hej!

BIM den 25/4, igår gick det inte att ha sex - det gjorde väldigt ont såfort mannen kom in i mig, det funkade inte i någon ställning alls. När vi beslöt oss för att hoppa över det så hade jag fruktansvärt ont i tjejmagen och underlivet - jag var tvungen att ligga helt still - kunde knappt inte röra mig, det gjorde så ont att jag blev illamående en stund, sedan kröp det ner till underlivet och stannade där - sedan slutade det efter en stund och jag kunde somna. Imorse och även fortsatt fram till nu så känner jag mig öm i magen och underlivet, jag känner av det när jag skrattar eller sitter på toa osv.

Jag har inte upplevt detta tidigare - är det någon som känner igen smärta vid sex och efter - framförallt efter. Det gjorde bara ont när han stötte in, förmodligen i livmodertappen.

Det är inte helt underligt om jag är gravid, men test visar ingenting än eftersom jag har bim först på måndag!
FLS
Alltid online

Re: Smärta vid sex och efteråt - innan bim!

Inläggav förstagångare 20 apr 2011, 17:08

Ja jag har haft smärta vid sex flera gånger, men inte i samband med graviditet. För mig har det nästan alltid handlat om att jag varit för torr
Bild
MA 7+5
förstagångare
Alltid online

Status: Stolt mamma till finaste Elsa

< Återgå till Bli gravid

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm