-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Smeknamn på livet i magen?
29 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Smeknamn på livet i magen?Vår kallas Stig-Britt
Re: Smeknamn på livet i magen?Låter som ett mysigt smeknamn
Vår lilla bebbe kallas för "bebbe", "Skitnisse" eller "ärtan" Skall bli kul o se vad alla får för namn efter förlossning
Re: Smeknamn på livet i magen?han kallas elefantunge, då han känns stor och klumpig som en elefant! gulligt är det också
Re: Smeknamn på livet i magen?Vi kallar våran mage och livet där i för Kotten. Det är tidigt i graviditeten och vi vill inte heller ta reda på vad det blir för kön förens den kommer ut, så än så länge kommer det var Kotten:)
Re: Smeknamn på livet i magen?När jag och min sambo diskuterade namn kom vi fram till Buffse (blandning mella Bosse och Uffe) så det heter bebisen nu. Ibland Buffsefina eftersom vi inte vet om det är en tjej eller kille.
P.S. Bebisen kommer såklart inte heta Buffse när den kommer ut (om vi inte blivit för fästa vid det)...
Re: Smeknamn på livet i magen?Nu är det Viggo som gäller... För vi har äntligen kommit överrens om att det är vad han ska heta...
Re: Smeknamn på livet i magen?Nu när vi vet att det är en lite pojke vi väntar så har vi kunnat lägga ner mer energi på vad han faktiskt kommer heta.
Inget bestämt ännu men namn som vi idag diskuterar är bl.a Colin Adrian Dexter (ej som tilltalsnamn utan kanske andranamn) Några förslag?
29 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|