-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Snacktråd Februari-mammor! :)Snacktråd Februari-mammor! :)Har ju nyss testat själv men hoppas jag får sällskap snart så startar en allmän snack-tråd.
Har inga känningar än direkt, är trött bara. Vågar inte riktigt hoppas än heller. Lite kort om min bebis-resa; Jag slutade med minipiller (MiniPee) i slutet av december. I slutet av februari, försök två, så fick jag plus! Tyvärr blev det ett tidigt mf så därför vågar jag inte riktigt hoppas ännu. Jag har haft två missfall totalt, det första var för ca 9 år sen (!!!) innan jag blev gravid med min första dotter som fyller 8 år om en vecka! Men ja, det var lite kort om mig!
Re: Snacktråd Februari-mammor! :)Åh! Grattis Trea!!! Håller tummarna att det går bra nu!!
Re: Snacktråd Februari-mammor! :)Tack Hallon!!
Re: Snacktråd Februari-mammor! :)Ja precis så kände jag också - lyckligtvis går tiden rätt fort ändå, speciellt när man redan har barn som tar uppmärksamhet och fokus
Re: Snacktråd Februari-mammor! :)God morgon! Tar min resa jag med.
2009, sambon och jag tar upp att, jo visst vill vi ha barn. Månaden efter blir jag gravid! I juli-10 kommer världens finaste Hugo som alltså blir två till sommaren. Jag blir gravid igen Dec -11, slutar i mf Jan. Blir gravid igen i feb, Mf Mars. Att ens få missfall, känns som det bara händer "någon" annan. Men men, nya tag! Är i Tellberg och blir gravid! Vilken weekend Så nu är jag alltså gravid igen och nu hoppas vi på tredje gången gillt!! Mår lite illa till och från TRÖTT! Spänner lite i brösten och drar i ljumskar! Nu ska jag iväg och jobba Ha en härlig dag och bebisar, håll i er! Kram Hugo 14 Juli -10
Mf v 5 Januari -12 Mf v 6 Mars -12
Re: Snacktråd Februari-mammor! :)Hej!
Plussade igår och ansluter mig hit! Har en dotter på 19 månader och ett mf i bagaget. Vi blev gravida redan på första försöket den här gången, vilket kom lite som en chock. Förra gången tog det nästan ett halvår innan det tog sig ordentligt... Jag hade HG (hyperemesis gravidarium) min förra graviditet med dottern och kräktes och mådde illa i åtta månader av graviditeten. Plågsamt, kan jag meddela! Håll tummarna för att jag mår bättre den här gången
Re: Snacktråd Februari-mammor! :)Hej tjejer vad härligt att se er!!!
Hoppas vi får sällskap av många fler! Jag Hsr haft lite gropigt nu sen igår med blödning, alla farhågor kom tillbaka från missfallet... Har oxå känslan av att det drar emot äggstockarna, mådde iöla igår men blev bättre efter jag tvingat i mig lunch.
Re: Snacktråd Februari-mammor! :)God kväll! Hua vilken nojig dag...
Tänker på missfall vid varje toa besök, Förstår inte riktigt hur jag ska få bort det ur huvudet. Hm ... Fått mf 6+3 så om en vecka är jag förbi. Längtar Vart håller dem andra februari mammorna hus? Kramar Hugo 14 Juli -10
Mf v 5 Januari -12 Mf v 6 Mars -12
Re: Snacktråd Februari-mammor! :)Usch ja, har faktiskt som väl är inte börjat tänka på missfall, hoppas det fortgår så. Det är så mycket annat att tänka på för tillfället. Jag har varken tid med olyckligheter eller illamående. Satt och läste min blogg från förra graviditeten och där hade jag skrivit när jag var i v. 4 +4 precis som jag är idag, och då hade illamåendet redan kommit vilket jag inte känt av än. Jag har faktiskt stora förhoppningar att jag ska slippa HG den här graviditeten.
Däremot är jag fantastiskt småsugen på allt i matväg just nu... i synnerhet brieost. Jag får väl köpa en till helgen och värma på grillen eller nåt, så jag får äta den. Är precis som du trea, trött... Tycker väl att vi borde vara några fler än så här... men det droppar väl in, antar jag...
Re: Snacktråd Februari-mammor! :)Hejhopp
Nu är vi en till här Är galet nervös eftersom det här är första barnet. Jag mår illa, är trött, har molvärk i ryggen (typ som mensvärk) och har superömma bröst. Är i vecka 4, tror jag, om jag har fattat rätt
|

[/url]