-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
snälla behöver svar!!!!!
6 inlägg • Sida 1 av 1
snälla behöver svar!!!!!hejsan jag har en undran som jag nu är orolig och tänker över mycket, när jag gick på toa idag så när jag torkade mig kändes det geggigt typ :S så jag kollar och då är det typ vit gegga inne i underlivet första gången i mitt liv jag ser detta. vad är det ? och nu är jag rädd att det är farligt som tex tänk om det är livmodersinfektion eller äggstockinflamation vet dock inte vad symptomen är på de två, men de är de tankar jag får i mitt huvud plus på allt ihopa så vet jag inte om jag är gravid igen, och det kan jag inte ta reda på förräns efter den 3feb :/ snälla någon som vet
Två Pojkar födda -2009.01.03 och 2011.09.16, och en liten trea i magen
[/url]Make a pregnancy ticker![]() ![]() ![]()
Re: snälla behöver svar!!!!!Har du möjligtvis haft sex nyligen? Jag kan få sådär dagen efter sex, när det som inte kom ut på en gång kommer ut.
Re: snälla behöver svar!!!!!nej har inte haft sex på snart en vecka tror jag. så det är inget efter sex iallafall. har haft flytningar några gånger innan och de brukar inte vara så tjocka och geggiga, utan mer rininga och sånt,
Två Pojkar födda -2009.01.03 och 2011.09.16, och en liten trea i magen
[/url]Make a pregnancy ticker![]() ![]() ![]()
Re: snälla behöver svar!!!!!Flytningar ändrar färg och tjocklek beroende på var i cykeln du är,
Om jag inte minns fel så runt äl är flytningarna genomskiliga och slemmiga , efter är dom mer år vita hållet och mer * gäggiga*
Re: snälla behöver svar!!!!!Tjocka och gryniga flytningar kan vara tecken på en svampinfektion. Om de helt plötsligt ändrat karaktär på ett sätt som du inte haft förut eller om du har besvär kanske du borde kolla upp det.
6 inlägg • Sida 1 av 1
|

[/url]