-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Snälla hjälp mig!
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Snälla hjälp mig!Jag köper på testlagret.se Dom har paketpriser tex 28 ältest+20gravtest 299 kr. Kommer i brevlådan dagen efter.
Finns beskrivningar på deras hemsida hur det funkar. Jag tycker dom är överlägsna alla dyra test på apoteket.
Re: Snälla hjälp mig!Kanske ska skriva det oxå att dom har olika test, men jag föredrar stickorna som är billigast.
Re: Snälla hjälp mig!Kanon. Så ska jag ta äl varje dag? Är det under 2 dagar den ska ge utslag? När kan jag ta grav test nästa gång?
Re: Snälla hjälp mig!ca 2 v efter äl kommer mens eller inte om man har tur
Tänk på att det alltid ger ett svagt utslag på ältestet. Det är när teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstecket som det är dags att göka.
Re: Snälla hjälp mig!Tack gulliga du för hjälpen! Jag känner mig lite vilsen är 30år och har 2 barn och känner inte att jag har haft några direkta bekymmer tidigare men nu..... Vet ej vi får väl hoppas och se!
Re: Snälla hjälp mig!Hej, gå in på http://www.testlagret.se. Du får många test för ett billigt pris. De är enkla att använda och det står exakt hur man ska göra. Håller tummarna för att det går bra:) Lycka till.
Re: Snälla hjälp mig!Tack
Hoppas det lyckas!
18 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|