-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
snart 4:a barn
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
snart 4:a barnHej är en mamma på snart 40 som lyssnar till namnet Camilla,gift med Magnus och vi har flickorna Amanda 16 år Matilda 14 år och Ebba 9 år,vi skall vårt lilla sladdis barn den 2/10 vi bor i Perstorp nere i Skåne
Re: snart 4:a barnVälkommen o grattis till bebis i magen! Jag är snart 42 år och "jobbar" på att få ett gemensamt barn med min kärlek, mitt femte barn i så fall.
Re: snart 4:a barnmillasmirakel, grattis till graviditeten! Vad kul att du har BF 2/10. Det har jag också! Men jag ska snittas pga 2 tidigare snitt (pga sätesläge) så det blir en septemberbebis, runt den 18/9 gissar jag. Jag har två stora flickor och ett av mina mf vet jag i alla fall att det också var en flicka så kanske är jag en typisk flick-mamma. Du med kanske!? En annan pappa verkar inte göra någon skillnad, trodde nog det först.
Välkommen i 35+ gänget säger jag också! Lägger till dig på senaste listan.
Re: snart 4:a barnhej millasmirakel
välkommen till en helgo sida kan jag lova..Ja jag är 38 o har nyligen plussat så jag får gå ett tag till..Jag bor i blekinges östra del men ska flytta västerut..Go west eller nåt hihi..som sagt välkommen i gänget...
Re: snart 4:a barnHej...Jag är Mia,42 år..väntar mitt 5 barn...har barn som är 24,21,11,8.....Så det blir en liten sladdis...är i v 9......kramizar
Re: snart 4:a barnAlltid lika kul när fler hittar hit och joinar oss! Välkommen Mia! Coolt att du har så stora barn och väntar ditt femte! Är det en sladdis med samma pappa till och med?
Re: snart 4:a barnHej Mummin..Nej,det är inte samma fader...
Re: snart 4:a barnKramizar...
Re: snart 4:a barnHej Annelis! Ja vad kul med en 35+ mamma till! Önskar dig lycka till med bebisdrömmen! Jag har haft tur att lätt bli med barn både förr och nu (blev gravid med första när jag var 25 och sista graviditeten när jag var 40. Är 41 nu), men så har jag minst sagt haft annan otur i stället... Oavsett ålder har jag blivit gravid på mellan 1-4 mån, hälften av gångerna på 2:a försöket.
Hörs mer på 35+ mammorna hoppas jag!
16 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|