-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Snart är det dags.
4 inlägg • Sida 1 av 1
Snart är det dags.hej hej.
i morgon går datumet ut på bebisen i magen! Jag har konstant värk i bäckenet och i magen... Sammandragningar har jag av och till men de blir aldrig regelbundna. När kommer den ut??? Nu är jag riktigt trött på att vara gravid, jag vill få ut bebisen och få bort magen som är enorm och jämt i vägen!! inget är som väntans tider... Det här är mycket värre än när jag väntade på att föda mitt första barn, man visste inte vad man hade att vänta sig då. Men nu vet jag HUR ont det gjorde och HUR det kan vara och gå till... Det gör ju att man blir lite nervös.. MEn men det kommer gå bra när det väl sätter igång. Min son kom på det utsatta datumet så jag tror att denna lilla krabat också gör det.. Ville bara skriva lite. Någon mer som ska föda här i dagarna?? kram
Re: Snart är det dags.Jag fick barn för två veckor sen, gick en vecka över tiden så jag vet hur det är att vänta även om jag inte tyckte det var så hemskt. Ville mest bara skicka lite pepp till dig och önska lycka till!
Re: Snart är det dags.Tack så mycket!
Hoppas allt går bra för dig och bebisen. Grattis
Re: Snart är det dags.Tack
Kom på också att i novembertråden finns det flera mammor som väntar. Hoppa in där så hittar du likasinnade!
4 inlägg • Sida 1 av 1
|