Marina

Hej! Jag kan tänka mig att eran lille kille kanske höll i gång på ...

Fråga BVC

Snart är det dags.

Förlossnings ämnen - Smärtlindring, oro, ställning, partners roll och annat som rör förlossningen.

Snart är det dags.

Inläggav Dessan 25 nov 2010, 07:20

hej hej.
i morgon går datumet ut på bebisen i magen! Jag har konstant värk i bäckenet och i magen... Sammandragningar har jag av och till men de blir aldrig regelbundna. När kommer den ut??? Nu är jag riktigt trött på att vara gravid, jag vill få ut bebisen och få bort magen som är enorm och jämt i vägen!!
inget är som väntans tider... Det här är mycket värre än när jag väntade på att föda mitt första barn, man visste inte vad man hade att vänta sig då. Men nu vet jag HUR ont det gjorde och HUR det kan vara och gå till... Det gör ju att man blir lite nervös..
MEn men det kommer gå bra när det väl sätter igång.

Min son kom på det utsatta datumet så jag tror att denna lilla krabat också gör det..

Ville bara skriva lite.
Någon mer som ska föda här i dagarna??
kram
Dessan
Stammis

Re: Snart är det dags.

Inläggav grynet_å_jag 25 nov 2010, 07:56

Jag fick barn för två veckor sen, gick en vecka över tiden så jag vet hur det är att vänta även om jag inte tyckte det var så hemskt. Ville mest bara skicka lite pepp till dig och önska lycka till! :)
Användarvisningsbild
grynet_å_jag
Alltid online

Status: Mamma till Nils & Theo ♥

Inläggav Dessan 25 nov 2010, 08:03

Tack så mycket!
Hoppas allt går bra för dig och bebisen.
Grattis
Dessan
Stammis

Inläggav grynet_å_jag 25 nov 2010, 08:07

Tack :D

Kom på också att i novembertråden finns det flera mammor som väntar. Hoppa in där så hittar du likasinnade!
Användarvisningsbild
grynet_å_jag
Alltid online

Status: Mamma till Nils & Theo ♥

< Återgå till Förlossningen

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm