-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Söker andra som påbörjat en Ivf
14 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Söker andra som påbörjat en IvfHejsan!
Jag heter Annah och jag och min sambo har precis påbörjat vårt andra IVF försök. Jag undrar om det finns andra här inne som är i samma sits som vi, känner längtan, oron, förhoppningar, tvivel osv. Skulle vara så himla trevligt om man kunde få lite kontakt och höra om det bara är jag som förvandlats till nåt obeskrivligt under behandlingen eller om det finns fler... Kramar
Re: Söker andra som påbörjat en Ivfhej!
Vi ska snart till och börja vårt första IVF försök. Känns som man har tusen frågor och funderingar. Många är hur kommer man reagera, både fysiskt och psykiskt. Alla reagerar ju olika så det är svårt att föreställa sig hur det kommer att kännas. Kram
Re: Söker andra som påbörjat en IvfHej! Jag och min sambo är mitt under vårat första IVF-försök. Jag är idag på ruvardag 8. Känner gott och väl igen mig i vad du skriver.
Hur långt har ni kommit i andra försöket?
Re: Söker andra som påbörjat en IvfJag och min sambo håller oxå på med vårt första ivf-försök.
Just nu håller jag på med sprutorna. Idag är det dax för den 7e. Börjar känna mig riktigt nervös inför vad som komma skall...
Re: Söker andra som påbörjat en IvfHej!
Jag och min sambo ska börja med sprutor i slutet av Augusti! Jag ska i slutet av juli börja äta p-piller och sedan använda mig av "Gonal-f", "Cetrotide"... någon av er som använt dessa sprutor? Hoppas vi kan stötta varandra och hjälpa varandra.. Vi hörs! / Jea
Re: Söker andra som påbörjat en IvfHej!
Vi håller på med vårat första IVF-försök. Har plockat ut ägg idag, hade 14-15 äggblåsor, av dom fick vi ut 6 fina. Så hoppas på goda chanser, skall sätta in 2 ägg på onsdag. Nervöst och spännande!
Re: Söker andra som påbörjat en IvfÅh vad härligt att få två ägg insatt. Själv fick jag bara ett. Nån särskild anledning till två ägg?
Re: Söker andra som påbörjat en IvfMin ålder är anledningen till 2 ägg, jag är 41 år.
Fick 3 ägg i frysen också, så jag är jättenöjd!
Re: Söker andra som påbörjat en IvfHej Hej!
jag vill gärna va med och följa er i denna tråden Jag och min sambo ska på läkarbesöket nu den 30:e juli. Ang när och hur det ska gå till. De känns helt underbart, all denna väntan och längtan och äntligen har vi kommit fram till hjälpen.
14 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|