-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
SÖÖTSUUGEN !!
3 inlägg • Sida 1 av 1
SÖÖTSUUGEN !!Jag är sugen på nått heeela tiden !skulle vilja trycka en massa kakor varje dag , men får dåligt samvete om jag äter för mycket sött !
Kan för mycket sött och slisk på nå sätt vara dåligt för barnet ?? Är fruktansvärt sugen på lakrits , men då ska man ju helst inte äta de när man e med barn ? Det är jobbigt att va så sugen på nått hela tiden .
Re: SÖÖTSUUGEN !!Lakrits var ju kanonbra mot illamåendet! Inget är farligt att äta om det inte är i fullständigt överdrivna doser
När man inte är gravid brukar ju sötsug vara ett tecken på att man behöver frukt eller vatten. Så prova dricka lite vatten och gör i ordning en macka med keso och groddar istället. Hehe...hur lätt det nu är när man vill trycka godis
Re: SÖÖTSUUGEN !!Nu när jag fick tänka några sekunder till kom jag ihåg att jag hade en egen jättepåse med alla olika sorters lakrits tre olika mataffärer i området kunde få fram.... och om jag såg min make ens i närheten av min påse låg han ruskigt dåligt på det...måste varit flera kg lakrits
3 inlägg • Sida 1 av 1
|