-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Spermaallergi?
3 inlägg • Sida 1 av 1
Spermaallergi?Hej jag har en liten märklig fråga. Jag och min kille har för första gången försökt få barn, denna månad och jag hade ÄL för ca en vecka sedan skulle jag tro. Efter att han för Första gången någonsin "kom i mig" har jag haft molande värk i tjejmagen. Och det var för runt 1 vecka sedan... Kan man vara allergisk mot sperman eller kan man haft sån tur att man lyckats vid första försöket? Vet inte vad jag ska våga tro :/
Re: Spermaallergi?om du skulle vara allergisk så tror jag inte symptomen är molvärk...
jag brukar få svampinf av min mans sperma.. dessvärre :/ vi har nog för olika pH värden lr något.. :S Efter 5mf mellan jan-juli 08 blev vi äntligen gravida och den
2009-04-23 kl 03.19 kom han Äntligen ut.. våran älskling! 2010-04-13 kl 01.05 kom vår andra älskling Äntligen ut!!! Inte en dag för sent (bf var 2/5 enligt UL, 6/5 enligt mig).. <3 <3 BF: 2013-01-13 - vi väntar en till liten älskling! <3 <3
Re: Spermaallergi?Det är nog garanterat inte allergi.
Jag och mitt ex hade troligtvis helt olika pH-värden för jag fick svamp i tid och otid efter sex. Fick alltid se till att gå på toa och tvätta mej annars var det kört på en gång. Med min sambo jag har nu sedan flera år tillbaka så har jag där emot aldrig haft det så, men vanan att gå upp och tvätta sej är ju där också. Molvärken får du se vad den beror på.
3 inlägg • Sida 1 av 1
|