-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Spiralen ute, nu mens
5 inlägg • Sida 1 av 1
Spiralen ute, nu mensTog ut min spiral den 26 och fick min mens sakta men säkert igår. Och idag väller både mensen och känslorna! Så fruktansvärt jobbigt,känner mig hel konstig. Så hoppas verkligen på bebis snabbt.
Nu undrar jag och jag ska räkna precis som vanligt till ägglossningen?! Eller kan det vara annorlunda nu eftersom jag tagit ut spiralen? Kanske blir att ägglossningen inte kommer ? Någon som har ett hum om hur det kan vara?
Re: Spiralen ute, nu mensJag vill oxå gärna få svar på detta då jag var med om samma sak här om veckan!
Re: Spiralen ute, nu mensJag vill oxå gärna få svar på detta då jag var med om samma sak här om veckan!
Re: Spiralen ute, nu mensJag blev gravid, så ägglossningen kom direkt på mig! Är säkert olika på alla men jag räknade som vanligt ifrån mensen.
Tyvär slutade det precis i missfall
Re: Spiralen ute, nu mensJag tog ut min hormonspiral den 22 nov, efter 11 år (tre spiralbyten). Nu känner man sig lite orolig att allt ska ha slutat att fungera.
Hade ni andra en hormonspiral? Jag fick en blödning tre dagar efter uttagandet (som var sparsam och varade ca 4 dagar), kan man räkna det som mens? Jag har i vanliga fall tidigare haft väldigt oregelbunden mens så det kan bli upp till 2-3 månader mellan gångerna om jag minns rätt. Jag har två barn sedan tidigare så jag vet iaf att det funkat förut Jag har aldrig haft ett missfall (som jag är medveten om) och båda graviditeterna gick problemfritt tiden ut. Nu har jag köpt ägglossningstester för att se om det vill komma något ägg. Min största oro är att ägglossningen inte kommer.
5 inlägg • Sida 1 av 1
|