-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Spökstreck?
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Spökstreck?Hoppelihopp!
Hur har det gått? Har du fått såpass till streck att du kan se det i alla ljus och dessutom fått det på foto är det ett plus. Jag fick supersvagt, knep några timmar och sen var det starkare. Du kan nog ta ett test vilket som helst idag så ska du se att det är positivt Ibland står det på testförpackningarna hur ett feltest ser ut, vissa tester ska ju inte vara smalare än kontrollstrecket. men den här tråden är som sagt två dagar gammal så shoot darlig säger jag. nytt test! jag beställde från testlagret, funkade alldeles strålande alla gångerna
Re: Spökstreck?Fick 2 positivt på tester från billigatester , trodde att det var fel på båda två.
Men gick iväg & köpte ett graviditetstest på apoteket, preg, & det var POSITIVT! 3 test kan väll ändå inte ljuga. Jag är gravid! lyckan är total!
Re: Spökstreck?Stort grattis!!! Jag använde med preg och det visade starkt streck innan jag ens hunnit sätta på hylsan hehe. Återigen stort grattis!!
Re: Spökstreck?Åhh grattis grattis vad roligt!! Hehe nää tre test ljuger ju inte.. då får du väl ringa mvc..
Re: Spökstreck?JÄTTEGRATTIS
Re: Spökstreck?Tack! Ska på vul idag eftersom jag inte vet vilken vecka jag är i, så spännande!
17 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|