-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Spökstreck?
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Spökstreck?Gjorde ett test imorse, BIM-7, ser ett svagt rosa streck som syns i alla ljus, men det är inte lika brett som kontrollstrecket,
![]() ![]() Spökstreck? eller är jag gravid? ska ta ett nytt test om ca 2 dagar... vill så gärna men jag fick ett spökstreck förra månaden, men det var grått iof.
Re: Spökstreck?någon med erfarenhet?
Re: Spökstreck?Det går ju inte att veta hur det är i ditt fall men jag tog tidigt test och det visade ett extremt svagt streck, vid senare test var det positivt.
Re: Spökstreck?Hej!
jag tog ett test 1 v före bim som blev extremt svagt, men bim -4 så såg jag däremot tydligt att jag var GRAVID stort lycka till
Re: Spökstreck?Åh, har börjat hoppas!
Men är så rädd att det blir negativt nästa gång, men testa måste jag ju. Har ett till test här hemma, ska ta det på fredagmorgon tänkte jag. Berättar hur det gick då
Re: Spökstreck?Orkade inte vänta, ville veta om det var ett spökstreck, fick ett förra månaden ju.
Men det var positivt idag också! lika svagt men ändå, BIM-6. Nu börjar oron för missfall? & tänk om det är spökstreck i alla fall? åh.
Re: Spökstreck?Jag rekommenderar också Clearblue. Samt att du väntar några dagar med att göra ett nytt test.
Re: Spökstreck?sooolis mina test var också lika svaga två dagar i rad, oroa dig inte så mkt, verkar ändå vara ett litet streck där!
Re: Spökstreck?okej! har du någon bild på dina test? hur lång tid tog det innan det blev starkare?
Re: Spökstreck?Tyvärr har jag ingen bild, men på bim - 3 eller nåt sånt så köpte jag cb digital, där stod det GRAVID
17 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|