-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
ständig värk
4 inlägg • Sida 1 av 1
ständig värkhejhej
jag väntar mitt 4e barn och har gått 38 fullgångna veckor imorgon. from igår vid denn tid började magen att värka o ja tänkte att förlossningen satt i gång, fick lite väkar o så men den ständiga smärtan imagen höll sig kvar och jag har det än..känns som ett riktigt smärtsamt håll i hela magen..o enlig förlossningen så är det normalt :p har aldri känt sån här ihärdi smärta vid de andras förlossningar.. nån som upplevt något liknande?
Re: ständig värkKänner så igen mig...
jag har liksom ständigt kraftig mensvärk, och så har det börjat ila på nåt vis i ryggen nu också. Har hållit på så här om kvällarna minst en vecka nu. Är nu i vecka 38+4 och väntar vårt tredje barn. Har inte haft såhär tidigare heller. Mycket onda sammandragningar, men oregelbundet. O magen känns som en uppblåst ballong hela tiden. Är tröttsamt såhär, så de roligaste vore om bebisen bara kunde bestämma sig att nu vill den ut, istället för o ha ont länge.
Re: ständig värkjag hade konstant ont, jag hade pinvärkar mellan dom vanliga så det var svårt att känna vad som var vad för det hela bara föt ihop.
suuuckvärken gick över efter 2 smärtsamma dygn och känns inge vidare. imorgon måste sambon åka o jobba 14 mil ifrån o med ett bullrigt jobb så han hör inte telefonen när han jobbar :p känns inge vidare..kan jag inte bara få värkar innan 05.00 imorgon pliiis
va bara tvungen att få gnälla :p
4 inlägg • Sida 1 av 1
|