-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Stickningar? Några månader efter förlossningen,
2 inlägg • Sida 1 av 1
Stickningar? Några månader efter förlossningen,Det är lite mer än 2 månader sen nu som jag fick min son.
Förlossningen gick bra, har inget att klaga på. Visst, det var det värsta jag varit med om men oxå det mest underbara så klart Har haft lite stickningar och som små hugg i magen och ner mot bäckenet nu ett tag. Hade ungefär lika under graviditeten.. Vet att många andra oxå upplevt dessa stickningar under graviditeten. Men så här efter graviditeten? Är det någon som känner igen sig? Eller som vet vad det kan vara...? Är så hypokondrisk av mig och får alltid för mig att nåt är fel.
Re: Stickningar? Några månader efter förlossningen,Jag fick enorma stickningar i magen ca två månader efter förlossningen, det var riktigt obehagligt ibland rent av.
Det var min livmoder som satte igång efter förlossningen Jag fick mens lite mer än en vecka efter det så det var nog ägglossningen jag kände av, det stack även strax innan mensen kom så jag inbillade mig att det var livmodern som förberedde sig för att skicka ut blodet. Även nästa ÄL och mens kände jag av som stickningar men efter det var det som vanligt igen så du behöver inte oroa dig över att något är fel
2 inlägg • Sida 1 av 1
|