Madeleine Kil...

Det är en fråga som jag inte kan svara på. Du bör kontakta arbets-...

Barnmorskan

Stickningar? Några månader efter förlossningen,

Förlossnings ämnen - Smärtlindring, oro, ställning, partners roll och annat som rör förlossningen.

Stickningar? Några månader efter förlossningen,

Inläggav höstlöv 29 aug 2010, 14:25

Det är lite mer än 2 månader sen nu som jag fick min son.
Förlossningen gick bra, har inget att klaga på. Visst, det var det värsta jag varit med om men oxå det mest underbara så klart :-)

Har haft lite stickningar och som små hugg i magen och ner mot bäckenet nu ett tag. Hade ungefär lika under graviditeten.. Vet att många andra oxå upplevt dessa stickningar under graviditeten. Men så här efter graviditeten? Är det någon som känner igen sig? Eller som vet vad det kan vara...?

Är så hypokondrisk av mig och får alltid för mig att nåt är fel.
höstlöv
Stammis

Re: Stickningar? Några månader efter förlossningen,

Inläggav Danem 29 aug 2010, 19:30

Jag fick enorma stickningar i magen ca två månader efter förlossningen, det var riktigt obehagligt ibland rent av.
Det var min livmoder som satte igång efter förlossningen :)
Jag fick mens lite mer än en vecka efter det så det var nog ägglossningen jag kände av, det stack även strax innan mensen kom så jag inbillade mig att det var livmodern som förberedde sig för att skicka ut blodet.

Även nästa ÄL och mens kände jag av som stickningar men efter det var det som vanligt igen så du behöver inte oroa dig över att något är fel :)
Mamma till två fantastiska barn

Bild Bild

MIN FANTASTISKA BLOGG!
Användarvisningsbild
Danem
Alltid online

BF: 090413
Status: Stolt mamma till två snyggingar! :)

< Återgå till Förlossningen

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm