-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Stockholmsmammor 30 + med BF Mars 2012
22 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Stockholmsmammor 30 + med BF Mars 2012Jag fick i förra veckan reda på att jag är gravid
Någon mer som är 30 + och plussat i Stockholm med BF mars 2012?
Re: Stockholmsmammor 30 + med BF Mars 2012Jag! Vet inte om det är rätträknat men jag fick det till 22 mars! Förstår inte riktigt hur man räknar det där med veckorna, hon på MVC sa 3v(+5) men på nätet står det vecka 6. Vi gick till MVC igår och bokade tid för första rådgivning, nu känns det lite mer verkligt! HURRA!
Re: Stockholmsmammor 30 + med BF Mars 2012Grattis! Va underbart! Hon menar nog att du är i v 5 men att du är gravid sen 3 veckor. Man räknar ju graviditeten från sista mensens första dag. Min sista mens var 17 juni och jag går in i v 6 på måndag.
Kolla via denna sidan, då kan du få se en massa spännade datum för just din bebbe: http://www.babyvarlden.se/Verktyg/Forlo ... utraknare/ Det är så häftigt att veta att vårt embryots hjärta börjar slå den 26 juli Vi får höras vidare om hur det går för oss så får vi se om vi får med oss några fler.
Re: Stockholmsmammor 30 + med BF Mars 2012Hoho! Jag hade sista mensdagen 18:e juni!
Var ska du gå på MVC? Jag och min kille var helt nervösa och skrattiga när vi gick dit för att boka tid. Kändes så himlans verkligt efter att ha varit Nu är det bara att hålla ben, armar, och fötter att bebin mår bra där inne, och HURRA; ja, helt galet att tänka sig ett till hjärta i magen!
Re: Stockholmsmammor 30 + med BF Mars 2012Va härligt! Grattis till dig med Aniara!!
Vi ska gå på Mama Mia Karlavägen! Har gått där i ett par år och fixat p-piller och kört cellprov osv så jag är bekant med dem. Tycker de är toppen! Ja nu håller vi tummarna för att våra tre små kärleksyngel vill stanna i våra maggar tills i mars
Re: Stockholmsmammor 30 + med BF Mars 2012Jag har skrivit fel..är 5 v + 1 dag..ha ha det är svårt det där....går alltså in i v 6 nästa fredag..mycket att hålla reda på!
Re: Stockholmsmammor 30 + med BF Mars 2012Hej och hå!
30 år, boende i Huddinge och har bf 1:a mars.
Re: Stockholmsmammor 30 + med BF Mars 2012LizaH! Såg nu att du svarat mig här
Ha det gott!
Re: Stockholmsmammor 30 + med BF Mars 2012Hehe, jag vet
PM:ar dig snart igen! Vi måste ses och ta en fika.
22 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
|