-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Stockholmsmammor, var födde ni?
15 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
Re: Stockholmsmammor, var födde ni?Jag födde på BB Sthlm och är jättenöjd. Personalen var underbara och jag fick en jättebra förlossning. Man behöver inte längre ha en normal graviditet för att föda där, det är borttaget.
Re: Stockholmsmammor, var födde ni?jag födde på sös -04 men då bodde vi i kransen. Nu bor vi i vasastan och jag funderar på ds. Har bara hört bra saker om det så jag hoppas att det stämmer.
Sös var jättebra och dom var hur gulliga som helst. Det var meningen att jag skulle föda vaginalt men jag öppna mig inte och Leo blev så stressad i magen efter nåra timmar att det blev akut snitt
Re: Stockholmsmammor, var födde ni?BB Sthlm är privat och DS är vanliga kommunala. Har jag fått för mig i alla fall. Så förklaringen jag fick var att DS hade tillgång till hela sjukhuset, men att BB Sthlm var lite mer begränsade om nått skulle hända. Sen är det säkert inte så i praktiken... Det ltåer ju fånigt. Det är så mkt snack ibland
Re: Stockholmsmammor, var födde ni?Jo, BB sthlm är väl kända för att de har det fina patienthotellet. Eller göra reklam för det i alla fall. Men jag låg på det patienthotellet även om jag fött på DS avdelning så där vet jag inte heller vad skillnaden skulle vara
15 inlägg • Sida 2 av 2 • 1, 2
|