-
Graviditet
- Bli gravid
-
Gravid forum
- > Gravid vecka för vecka
- > Första trimestern
- > Andra trimestern
- > Tredje trimestern
- > Allmänna trådar om graviditet
- > Kroppen & gravidkost
- > Hälsa under graviditeten
- > Bebisen i magen & ultraljud
- > Barnets namn
- > Vänta barn - medlemsgrupper
- > Majbarn 2013
- > Junibarn 2013
- > Julibarn 2013
- > Augustibarn 2013
- > Septemberbarn 2013
- > Oktoberbarn 2013
- > Novemberbarn 2013
- > Decemberbarn 2013
- > Januaribarn 2014
- > Februaribarn 2014
- Snack om förlossningen
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Stora blödningar v 6
7 inlägg • Sida 1 av 1
Stora blödningar v 6Hej, jag är verkligen orolig. Åkte in till Sös inatt eftersom jag då blödit lite i ungefär 6 timmar. När jag satt på akuten började jag blöda mer, dom såg dock ingenting på VUL. Alltså kunde dom inte ge mig något bra svar för vad som hänt. Har det hänt fler att blödningen ökat och dom inte sett något på er heller i v 6? Hur gick det för er? Har inte speciellt ont eller något sådant... tack för svaren.
Re: Stora blödningar v 6Ingen annan som haft som jag?
Re: Stora blödningar v 6Hej!
Jag hade en mindre blödning när jag var i v 6. Jag åkte in till gynakuten då och gjorde ett VUL och de kunde inte heller se något speciellt. De såg ett foster och ett tickande hjärta. Det är jättevanligt att man får blödningar tidigt i graviditeten och så länge det inte är i samband med smärta så brukar det inte vara någon fara. Blödningar kan ju bero på många saker, på mig så berodde det förmodligen på att jag blödde från livmodertappen. När man är gravid så blir blodkärlen rikligare och kan spricka och ge en blödning. Såg dom något foster på VUL?
Re: Stora blödningar v 6Hej!
Jag är i vecka sju nu och hade en del blödningar i förra veckan. Jag hade inga kramper, men blödningarna höll i några dagar. Vi var utomlands dessutom och kunde inte kolla upp det. Jag ska till mvc på onsdag och träffa en läkare och göra ett ultraljud. Känns som långa dagar att vänta....
Re: Stora blödningar v 6det var tyvärr missfall, tack för svaren
Re: Stora blödningar v 6Det var det dessvärre för mig också..
Re: Stora blödningar v 6Tråkigt att höra och jag beklagar (till er båda)... Jag håller tummarna för er om ni bestämmer er för att försöka igen...!
7 inlägg • Sida 1 av 1
|