Madeleine Kil...

Det är vanligt med tryck nedåt och du anger orsaken själv. Det har...

Barnmorskan

SUSHI!

När börjar magen synas & vad får man äta? Diskutera kropp & kost!

Re: SUSHI!

Inläggav sprallos 05 mar 2010, 07:59

Danem: Vi har 2st Sushiresturanger i Boden och i Luleå finns det 2 eller 3st.
Du får komma hit så kan vi gå och testa...det är ju bara 30 mil från Kiruna..:-)
sprallos

Inläggav Danem 05 mar 2010, 20:50

Men sweet! Lätt att jag ska dit nästa gång vi åker neråt :) Vi åker ju minst en gång i månaden till Pite haha
Vilken är bäst då?
Oh vad gott, jag tror att sushi är något för mig :)
Mamma till två fantastiska barn

Bild Bild

MIN FANTASTISKA BLOGG!
Användarvisningsbild
Danem
Alltid online

BF: 090413
Status: Stolt mamma till två snyggingar! :)

Inläggav Kalasbulle 05 mar 2010, 21:27

Bor i Umeå, å jag äter nog sushi var tredje vecka, är helt galen i det!! Man ska äta på restaurang eftersom det görs purfärskt där, i affärernas lådor kan bakterierna listeria dyka upp eftersom det oftast stått minst en dag ( tycker det är aningen överdrivet allt dedär.. man ska dock inte äta vakuumförpackad fisk).

Som någon skrev, hoppa över den råa tonfisken, och är man lite skrajsen så kan man byta all "vit" fisk mot avokado eller rullar/lax/tigerräka, för laxen och räkan e HELT ok!! Tigerräkorna finns med i den sk. "mammasushi", så No worries!! :D :D
BildBild
Användarvisningsbild
Kalasbulle
Alltid online

BF: 100725

Inläggav sprallos 06 mar 2010, 08:40

Danem: I Boden tycker jag att Sushibiten är godast, men det är ju lite tycke och smak det där. I Luleå vet jag inte, har inte testat där.
sprallos

Föregående

< Återgå till Kroppen & gravidkost

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm