-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Svagt ÄL streck
12 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
Svagt ÄL streckJag ÄL testade mig i dag med testlagrets test. Mest för att se om man har ÄL så mensen kan komma igång som vanligt igen.
Jag såg ett starkt streck antagligen kontrollstrecket, ovanför det såg jag ett svagt svagt streck. Är det på g då eller är det bara nått som ska vara där för att bli starkt om jag skulle ha ÄL. Svamel som vanligt men hoppas ni förstår min fråga
För mig blev det andra strecket aldrig sådär jättesuperstarkt utan jag gissade lite när ÄL var, den dagen när det var som starkast i relation till de andra dagarna.
Det är det som är det skumma med de billiga ÄL-stickorna tycker jag, de visar alltid ett extra streck men enl. bruksanv. ska man inte tolka det som positivt utan positivt är det väl när strecket är lika starkt som kontrollstrecket.
Jag har inte någon aning alls, för igår när jag testade så var det inte något streck alls, inte mer än kontrollstrecket. Aja, jag ska inte stirra mig blind utan att hoppas att mensen är igång igen så att det kan bli bäbis nångång
ÄL stickorna asså...Jag fick oxå jättesvagt streck en dag (från stickorna fr testlagret) o bara 1 dag senare var strecket borta, hel snurrigt... så visste inte helle hur de låg till men ja tolka oxå de som ÄL o vi körde på. Vet inte om de stickorna e o lita på men man hoppas ju de! [glow=red]Håller tummarna för oss[/glow]
jag har fått för mig att om strecket i kontrollrutan finns där och ett svagt svagt i den andra så har man ÄL, antingenär det precis i början av ÄL eller i slutet. visar svagt i början av ÄL samt i slutet. När ägglossningen är på topp visar strecket starkt.
så jag tror att det beror på när i Äl man testar.
Okej, man tycker ju att borde blivit något om man hade den, annars har den ju inget där att göra =) Men då borde det vara i slutet jag testat, men mensen har inte kommit än.. den kommer nog! =) den får några dagar till på sig sen blir jag arg! =D
12 inlägg • Sida 1 av 2 • 1, 2
|