-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
svamp och ägglossning
4 inlägg • Sida 1 av 1
svamp och ägglossningInte den roligaste rubriken kanske
Förra ägglossningen hade jag en uvi, tror att det var anledningen till att det inte tog sig då (vet att vi prickade äl) Denna gången har jag åkt på en svampinfektion (mest kli utanpå) Det är helt otroligt!!! Tror ni det finns någon chans att det tar sig ändå?? Söker bara lite hopp
Re: svamp och ägglossningÅh, verkar som jag är den ända med denna åkomma
Re: svamp och ägglossningHejsan!
Åh nej, du är lååångt ifrån ensam om detta. Det är väldigt vanligt att man har svamp runt ÄL eller mens. Sen beror det hur mkt man har. Enligt mi gyn har väldugt många detta. Men dom flesta i så liten mängden att dom knappt känner av den. Jag det brukar verkligen jag göra. Brukar ha en tub med prevaryl hemma och smörja i förebyggande några dagar in ÄL lr mens om det verkar vara på G. Lycka till ned Bebisverkstan=)! Re: svamp och ägglossningHej och så underbart att höra att det är vanligt. Inte för att det är trevligt men ändå.
Har haft det en gång tidigare för ca 15 år sen eller nåt. Jag har ju inte heller mycket utan mest kli, som tur är! Får väl köpa en hem en tub i förebyggande syfte Läste en engelsk artikel på nätet och det stod att man kan bli gravid trots en svampinfektion. Spermierna dör inte av den bakteriefloran. Yiippi! Nu kör vi
4 inlägg • Sida 1 av 1
|