Anna Wilsby

Hej Anna, din fråga bör skickas till barnmorskan här på MinBebis i...

Profylax

Svårare för unga?

Förlossnings ämnen - Smärtlindring, oro, ställning, partners roll och annat som rör förlossningen.

Re: Svårare för unga?

Inläggav Andromeda 07 nov 2009, 10:48

Oj, okej, då missförstod jag, trodde du skrev itll jennylovesmichael :D
Nej, Det är inte samma person ^^ I alla fall inte vad jag vet ;)
Oplanerat gravid med test 4/10
MF 10/10 v5

Vilar just nu från babyhetsen men kommer återuppta försöken när tiden känns rätt
Andromeda
Alltid online

Inläggav MariaTheres 07 nov 2009, 11:06

Angel of Rainbows: Nej jag är inte jennylovesmichael! Jag är MariaTheres i Falun :)
Tack och grattis till din lilla plutt också :) Jag är 23 och sambon är 24, snart 25. Jag kommer bli 24 innan bebben kommer. Det är första barnet och det känns så himla spännande och så otroligt stort. Enligt intelligender-testet ska vi få en liten flicka men vi väntar till UL med att tro helt säkert på det. Hur gammal är du? Är det ert första barn?
Användarvisningsbild
MariaTheres
Alltid online

BF: 100602
Status: Mamma till världens finaste gos!

Inläggav Angel Of Rainbow´s 07 nov 2009, 16:01

Andromeda skrev:Oj, okej, då missförstod jag, trodde du skrev itll jennylovesmichael :D
Nej, Det är inte samma person ^^ I alla fall inte vad jag vet ;)

Vilken tur :lol:

Kram på dig :wink:
Användarvisningsbild
Angel Of Rainbow´s
Alltid online

BF: 110923
Bor: Ösmo
Status: Gift & Mamma

Inläggav Angel Of Rainbow´s 07 nov 2009, 16:07

MariaTheres skrev:Angel of Rainbows: Nej jag är inte jennylovesmichael! Jag är MariaTheres i Falun :)
Tack och grattis till din lilla plutt också :) Jag är 23 och sambon är 24, snart 25. Jag kommer bli 24 innan bebben kommer. Det är första barnet och det känns så himla spännande och så otroligt stort. Enligt intelligender-testet ska vi få en liten flicka men vi väntar till UL med att tro helt säkert på det. Hur gammal är du? Är det ert första barn?

Underbart att höra :lol:
Skall bli kul för er vid ert ultraljud när ni kollar könet :D jag var inte nervös fören jag verkligen satt i väntrummet på UL avdelningen hahaha :oops: då kom nervositeten hihi :oops: :lol: det är sååååå underbart mysigt att se sitt lilla barn på en skärm så stor och fin, och se hur den rör sig och våran sög på tummen och levde ett väldans liv medan hon kollade :D sån otrolig upplevelse!
Du måste berätta hur det går, du har inte långt till det UL:et :wink:
Har du msn ? du verkar va en trevlig prick och kul att vi inte är så långt ifrån varandra i åldrarna :) :) jag blir 27 den 3:e feb 2010, är beräknad den 23 Jan, får se hur han tajmar in :wink: ja det är vårat första barn, är lite nervös inför hur ont d kommer göra vid förlossningen :oops: men hoppas allt går bra.

kram från oss
Användarvisningsbild
Angel Of Rainbow´s
Alltid online

BF: 110923
Bor: Ösmo
Status: Gift & Mamma

Föregående

< Återgå till Förlossningen

Insändare: info@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion & Marknad 08 - 778 00 70 / 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: minbebis MSR Media Group, Gröndalsvägen 34, 117 66 Stockholm