-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Svider!
5 inlägg • Sida 1 av 1
Svider!Jag har en lite pinsam fråga...
Jag har senaste 2-3 veckorna haft sveda i underlivet, det gör ont ibland när vi har sex, inte under hela sexet under bara första "in-och-ut". Ibland svider det när jag kissar. Det kan svida även på dagarna utan att jag gör något speciellt och ibland kliar det. Kan detta vara svamp? Är ju bara i vecka 5 så det känns lite tidigt. Någon som har eller har haft samma besvär?
Re: Svider!Det är ingen pinsam fråga
Det kan vara svamp men också något annat. Eftersom du är gravid tycker jag du ska ringa din gyn eller mvc och kolla upp vad det är.
Re: Svider!Låter som svamp, brukar bli så för mig så som du beskrev + att jag är mer svullen vid de inre blygdläpparna och att flyttningarna blir mer gryniga och vita och luktar ganska så annorlunda. Men som helenaeg skrev, bäst att kontakta din barnmorska så att hon kan kolla om det verkligen är det...
Re: Svider!kan det vara så att du är torr i underlivet? för då kan det ju svida lite vid "in och ut" och är det små små sprickor svider det ju vid kisseri, likaså kliar det när det är torrt.
kolla med din bm
Re: Svider!Tack för alla svar!
Jag känner mej inte så torr, utan har en del graviditetsflytningar redan. Men jag har märkt att om jag går i exempel i nylon leggings så känns det ännu mer irreterat, precis som om huden inte andas. Jag ska ringa bm för inskrivning imorgon och även förklara läget
5 inlägg • Sida 1 av 1
|