-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Svullen mage
4 inlägg • Sida 1 av 1
Svullen mageJag undrar lite om det är normalt att jag är så uppblåst/svullen, känner mig bara tjock o inte gravid. Kan inte minnas att det har varit såhär när jag varit gravid förut. Kanske bara jag som förträngt det.
Fler som är svullna? Man kan ju tro att jag är flera månader gången än bara några veckor. kram på er
Re: Svullen mageJättesvullen!!!! Guud vad jag minns det! Inte så mkt på morgonen, men mer och mer svullen ju mer dagen led för att ha rena ballongmagen på kvällen. Min man tyckte jag var töntig som gick över till mammajeans ganska tidigt. Men guud, fick ju inte i magen i annat än sköna resår
Re: Svullen mageDå kanske jag hade det när jag väntade min nu 6 åriga son oxå. Det är ju som sagt några år sen så, får knäppa upp knappen i byxorna efter halva dagen nu.
Re: Svullen magehej förlåt igen att jag rusar in så här innan jag kollat, men det blir på måndag! men jag ser ut som om jag svalt en fotboll(kolla på bilden i början här som heter gravidmage) har funderat lite och undrar, vilken vecka kan man vara helt säker? kram!
4 inlägg • Sida 1 av 1
|