-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Symptom... ;)
7 inlägg • Sida 1 av 1
Symptom... ;)Hej tjejer..
Undrar vad ni hade för symptom i början av er graviditet? Alltså typ v 5... Jag tror att jag kommer att få ett plus på stickan så småningom... Men just nu visar de bara negativt (på de digitala testen kan jag skymta ett streck.... men ja).., har använt mig av stickor(CB) som bara visar vid 50 mIU/ml. Mina bröst har växt massor på bara en vecka, de gör GRYMT ont! bröstvårtorna med! Ådrorna syns som aldrig förr.. Är trött HELA tiden.. även om jag sovit som jag brukar behöva.. Började bli trött förra veckan och hade då semester så jag hade inte gjort något som gjort mig trött så att säga.. Hade ÄL 26/7 (tog CB ÄL test).. Magen känns uppblåst, o man känner sig sådär obehagligt mätt, lite förstoppad också.. eller ja .. hård i magen är väl mer passande ord.. Har BIM typ idag,eller imorrn eller fredag.. lite oregelbunden cykel.. brukar variera.. Men känner inte av den irritation som jag brukar ha innan mens.. Och den kommer Alltid.. Så va tror ni? En liten i magen eller inte?... /Lillan..
mmmSå känner jag mig med ....fast man ska inte inbilla sig. har passerat ägglossning med en vecka nu. Man bara inbillar sig kanske.
Vill så gärna ha ett plus på stickan. O nu var det andra månaden vi körde med teststickor. Vi höll på alla dagar då sträcket visade.....mmm kanske man gjorde det för mycket. Jag blir så knäpp, man väntar o väntar sen kommer väl tant röd som vanligt..... =( Jag har ont i bröstvårtorna hade du med läser jag......det sticker i dem...
7 inlägg • Sida 1 av 1
|