-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Symptom i vecka 6
43 inlägg • Sida 4 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Symptom i vecka 6Hej!
Jag är ivecka 6, och mår sådär...illamående och trött. Var tvungen att vara hemma igår från mitt jobb, inte så roligt då jag är chef/ägare och inte vill att nån ska veta nåt än på länge, skyllde på magsjuka, får se hur länge det går att ljuga om det, haha. Tycker det är helt fantastiskt att må så här egentligen, då jag mådde hur bra som helst förra gången, då slutade det med missfall.
Re: Symptom i vecka 6Jag är i v 6 och fick veta för tre dagar sen att jag var gravid och ingen är lyckligare än jag!
Jag har ömma bröstvårtor, molvärk (som mensvärk) i nedre delen av magen, framför allt på höger sida där det även kan "hugga till". Det har oroat mig lite o jag har läst FÖR mycket om mf o sånt hemskt.. men det verkar som att det är ganska vanliga symtom ändå, för att livmodern växer och det kan dra i ligamenten....? Annars mår jag lite illa till och från men det gör jag annars också Min mage är uppsvullen och flera har trott att jag var gravid redan innan jag själv visste om det! Nån mer som har svullen mage..? Ska tillägga att jag har IBS.
Re: Symptom i vecka 6jag ska gå in i vecka 6 nu i helgen...
jag har bara väldigt ömma bröst och trött trött trött helt slut på dagarna sen är jag nästan för trött för att somna på kvällen Grattis alla som ska bli Mammor
Re: Symptom i vecka 6jag gick precis in i vecka 6 och mår toppen.
Har bara ömma bröst och är väldigt trött på kvällarna så man somnar snabbt samt så springer jag ofta på toa och har en liten molandevärk som kommer och går! har ni berättat för era familjer och vänner än om att ni är gravida?
Re: Symptom i vecka 6Vi berättade direkt för familjen och på jobbet i v 8. Är nu i v 19.
Jag tyckte det var skönt att berätta tidigt.
Re: Symptom i vecka 6Har precis gått in i vecka 6+1. Testade positivt för 3 dagar sedan, efter att alla BHar blivit för små.
Väldigt ömma bröst, magen ser svullen ut, kissnödig och lite trött.
Re: Symptom i vecka 6Det gick inte vägen för oss denna gång fick missfall i tisdags vecka 6+2.
Re: Symptom i vecka 6Jag är i vecka 6 nu eller 5+5.
Jag mår illa, men kräks inte. Ömma bröst Kissnödig, Väldigt svullen mage Trött. Väntar första barnet, men har tidigare fått ett missfall i vecka 6, så jag är väldigt nervös denna gång.
Re: Symptom i vecka 6Jag har förmodligen precis gått in i vecka 6.
Fick reda på igår att jag var gravid Symptom: Extremt känsliga och ömma bröstvårtor (nästan såriga) Illamående och all stekt mat luktar och smakar äckligt. Växlar fort mellan för kall och svettas Molvärk i nedre delen av magen. Hoppas att alla dessa symptom står rätt till då det tidigare planerade barnet blev ett utomkvedshavandeskap.
Re: Symptom i vecka 6Jag är gravid i vecka 6+3 men i vecka 7 enligt kalendern här...Konstigt att det skiljer så mycket.. Jag har inga direkta symptom alls som jag säkert kan säga beror på graviditeten. Är trött men det kan jag vara i perioder annars också samt fryser som en tok men samma där det händer ju ibland annars också. Har varit lite öm i brösten men det kan bero på att jag nypt i dem så mycket i hopp om att hitta ett symptom då alla andra verkar utebli:P Inte vill jag börja må illa och få ont överallt men nog hade allt känts lite verkligare och mer pålitligt då. Man läser ju om alla andra här som har tusen symptom.
43 inlägg • Sida 4 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
|