-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
*****Symtomlista*****Re: *****Symtomlista*****Mina symptom som skengravid...
[x] Svullen mage [x] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [x] Huvudvärk [x] Illamående [] Hunger [x] Ingen matlust [x] Svettningar [] Glad [x] Deppig/ledsen [x] Humörsvängingar [] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [x] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa [x] Gasig i magen [x] Dålig i magen [] Hård i magen [x] Bubblar i magen [] Sugen på något [x] Finnar [] Kissnödig [x] Trött [x] Hög temp [x] Ont i ryggslutet [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [x] Metallsmak i munnen [x] Större bröst [] Ont vid sex [] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu) [] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [x] Synliga ådror på brösten [] Törstig [] Drömt att du plussat Re: *****Symtomlista*****detta va mina symtom nu då.. är inne på BIM+6 idag.
[x] Svullen mage [x] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [] Huvudvärk [x] Illamående (Kommer och går) [] Hunger [x] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [x] Deppig/ledsen [] Humörsvängingar [x] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [x] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa [x] Gasig i magen [] Dålig i magen [] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [x] Bubblar i magen (Ibland) [] Sugen på något [x] Finnar [x] Kissnödig [x] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [] Ont i ryggslutet (Till och från) [x] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [] Ont vid sex [] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu) [] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [] Törstig [] Drömt att du plussat
Re: *****Symtomlista*****[] Svullen mage
[] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [x] Huvudvärk [] Illamående (Kommer och går) [] Hunger [x] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [x] Deppig/ledsen [x] Humörsvängingar [] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa [] Gasig i magen [x] Dålig i magen [] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [] Bubblar i magen (Ibland) [x] Sugen på något [x] Finnar [] Kissnödig [x] Trött [] Hög temp [x] Ont i ryggslutet (Till och från) [x] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [x] Större bröst [] Ont vid sex [] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu) [] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [x] Synliga ådror på brösten [] Törstig [] Drömt att du plussat (X) kreativ (X) ökad sexlust (X) gosig och kelig
Re: *****Symtomlista*****Här är mina symtom, är idag inne på BIM+4
[x] Svullen mage [x] Vita flytningar [x] Genomskinliga flytningar [] Huvudvärk [] Illamående (Kommer och går) [x] Hunger [] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [x] Humörsvängingar [x] Molvärk Massor [] Förändrar färg i underlivet [x] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa [x] Gasig i magen [x] Dålig i magen [] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [] Bubblar i magen (Ibland) [] Sugen på något [x] Finnar [x] Kissnödig [x] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [x] Ont i ryggslutet (Till och från) [x] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [x] Ont vid sex [] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu) [] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [x] Törstig [x] Drömt att du plussat[/quote]
Re: *****Symtomlista*****Mina symptom, är inne på BIM + 4 idag... Tror dock mest att det är skengrav. som vanligt, men man hoppas ju. Kul tråd iaf.
[] Svullen mage [x] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [] Huvudvärk [x] Illamående (Kommer och går) [x] Hunger (hunger och ingen matlust varierar) [x] Ingen matlust [x] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [x] Humörsvängingar [x] Molvärk (då och då) [] Förändrar färg i underlivet [x] Ömma/känsliga bröstvårtor (lite sista dagarna) [x] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa (alltid dock) [x] Gasig i magen [x] Dålig i magen [] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [x] Bubblar i magen (Ibland) [] Sugen på något [] Finnar [x] Kissnödig [x] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [x] Ont i ryggslutet (Till och från) [x] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [] Ont vid sex [x] Yrsel (då och då, men bara lite) [x] Fryser [x] halsbränna [x] Sjukdomskänsla (har haft) [] Synliga ådror på brösten [] Törstig [] Drömt att du plussat Ganska mycket... men men, vi får väkl se... ska testa på onsdag, torsdag om inget hänt innan. Nu är jag hungrig, så nu blir det lunch Kram till er alla där ute
Re: *****Symtomlista*****Hah, det här ser ju skoj ut! Jag skriver nu mina symtom som verkligen VAR en graviditet, hoppas det är ok?
[X] Svullen mage [X] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [] Huvudvärk [] Illamående [X] Hunger [] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [] Humörsvängingar [] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [] Ömma/känsliga bröstvårtor [] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa [] Gasig i magen [] Dålig i magen [] Hård i magen [] Bubblar i magen [X] Sugen på något [X] Finnar [] Kissnödig [X] Trött [] Hög temp [] Ont i ryggslutet [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [] Ont vid sex [] Yrsel [X] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [] Törstig [] Drömt att du plussat
Re: *****Symtomlista*****Ett litet tillägg. Kunde ju inte hålla mig utan testade i tisdagskväll och fick ett +
Kram
Re: *****Symtomlista*****Å grattis!!!
Re: *****Symtomlista*****[x] Svullen mage
[x] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [x] Huvudvärk [x] Illamående (Kommer och går) [] Hunger [] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [] Humörsvängingar [] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [x] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa [x] Gasig i magen [x] Dålig i magen [] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [x] Bubblar i magen (Ibland) [] Sugen på något [x] Finnar [] Kissnödig [] Trött [x] Hög temp [] Ont i ryggslutet [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [] Ont vid sex [x] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu) [x] Fryser [x] halsbränna [x] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [] Törstig [x] Drömt att du plussat
Re: *****Symtomlista*****Calsu: Tack så mycket
Birtles: Håller tummarna för dig, när ska du testa?
|