-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
*****Symtomlista*****Re: *****Symtomlista*****Halloj! Jag hade BIM igår, så ska testa idag eller imorgon.
[] Svullen mage [x] Vita flytningar [x] Genomskinliga flytningar [x] Huvudvärk [x] Illamående (Kommer och går) [x] Hunger [] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [x] Humörsvängingar [] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern (Ofta när jag skrattar, hostar eller sätter mig upp efter att ha legat länge) [x] Nidis [x] Nästäppa [] Gasig i magen [] Dålig i magen [x] Hård i magen [] Bubblar i magen [x] Sugen på något (något eller allt, går att diskutera, [] Finnar [x] Kissnödig [x] Trött [x] Hög temp [x] Ont i ryggslutet (Till och från) [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [x] Ont vid sex [x] Yrsel (ibland) [] Fryser [] halsbränna [x] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [x] Törstig [] Drömt att du plussat ![]() ![]()
Re: *****Symtomlista*****Har försökt att bli gravid i 2½ år, fick ett tidigt missfall januari förra året (2010) Men nu senaste veckan har jag börjat känna av lite underliga saker..
[X] Svullen mage [X] Vita flytningar [X] Genomskinliga flytningar [X] Huvudvärk [] Illamående (Kommer och går) [X] Hunger [X] Ingen matlust [] Svettningar [X] Glad [X] Deppig/ledsen [X] Humörsvängingar [X] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [] Ömma/känsliga bröstvårtor [X] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa [X] Gasig i magen [X] Dålig i magen [X] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [X] Bubblar i magen [X] Sugen på något [X] Finnar [] Kissnödig [X] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [] Ont i ryggslutet (Till och från) [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [X] Större bröst [X] Ont vid sex [X] Yrsel [X] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [X] Synliga ådror på brösten [X] Törstig [] Drömt att du plussat Hoppas inte att det är min kropp som bara spelar mig ett spratt! Hoppas på tur denna gången
Re: *****Symtomlista*****Jag vet att jag fyllt i den här listan då jag var skenis, men nu är jag ju faktiskt gravid, så vi fyller väl i igen
[X] Svullen mage [] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar (X] Huvudvärk [] Illamående (Kommer och går) [] Hunger [] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [X] Humörsvängingar [X] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [X] Ömma/känsliga bröstvårtor [X] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [X] Nästäppa [X] Gasig i magen [] Dålig i magen [] Hård i magen [X] Bubblar i magen [] Sugen på något [] Finnar [X] Kissnödig [X] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [] Ont i ryggslutet [X] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [X] Större bröst [] Ont vid sex [] Yrsel [] Fryser [] halsbränna [X] Sjukdomskänsla [X] Synliga ådror på brösten [] Törstig [] Drömt att du plussat
Re: *****Symtomlista*****Befarar att min kropp spelar mig ett spratt men hoppas på det bästa!
[x] Svullen mage [x] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [] Huvudvärk [x] Illamående (Kommer och går) [] Hunger [x] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [] Humörsvängingar [x] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [x] Nästäppa [x] Gasig i magen [] Dålig i magen [x] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [x] Bubblar i magen (Ibland) [] Sugen på något [] Finnar [x] Kissnödig [x] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [] Ont i ryggslutet (Till och från) [x] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [] Ont vid sex [] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu) [x] Fryser [] halsbränna [x] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [] Törstig [] Drömt att du plussat
|