-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
|
|
*****Symtomlista*****Re: *****Symtomlista*****emziu- definitivt när man minst anar - jag fick plus på mins symtom iaf
Re: *****Symtomlista*****Grattis Triquetra!!
Här kommer min skörd..är Bim+2 men med en oregelbunden mens så kan det lätt vara mer med. x] Svullen mage [x] Vita flytningar [ ] Genomskinliga flytningar [ ] Huvudvärk [x] Illamående (lite ibland) [] Hunger [] Ingen matlust [] Svettningar [x] Glad [] Deppig/ledsen [] Humörsvängingar [x] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [x] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern [ ] Nidis?! [] Nästäppa [] Gasig i magen [] Dålig i magen [x] Hård i magen [] Bubblar i magen [x] Sugen på något [x] Finnar [ ] Kissnödig [x] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [] Ont i ryggslutet [x] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [x] Större bröst [ ] Ont vid sex [ ] Yrsel [ ] Fryser [ ] halsbränna [ ] Sjukdomskänsla [ x] Synliga ådror på brösten [ ] Törstig [ ] Drömt att du plussat (massor med gånger..!)
Re: *****Symtomlista*****Min mens har en intervall mellan 27-30 dagar. Idag är sista BIM-dagen så jag valde att göra ett test på morgonen och det visade ett svagt + !! Men vågar inte tro på de för de kändes nästan som inbillning. Så jag ska vänta ett par dagar och göra ett nytt..
Mina symtom är iaf: [x] Svullen mage [ ] Vita flytningar [ ] Genomskinliga flytningar [x] Huvudvärk [x] Illamående (lite ibland) [] Hunger [] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [x] Deppig/ledsen [x] Humörsvängingar [x] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern [ ] Nidis?! [] Nästäppa [x] Gasig i magen [x] Dålig i magen [] Hård i magen [x] Bubblar i magen (som fjärilsvingeslag inifrån ?) [] Sugen på något [x] Finnar [x] Kissnödig [x] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [x] Ont i ryggslutet [x] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [x] Större bröst [ ] Ont vid sex [x] Yrsel [ ] Fryser [ ] halsbränna [ ] Sjukdomskänsla [ ] Synliga ådror på brösten [ ] Törstig [ ] Drömt att du plussat
Re: *****Symtomlista*****BIM 31/8
[] Svullen mage [x] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [x] Huvudvärk (kanske lite) [] Illamående [] Hunger [] Ingen matlust [x] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [x] Humörsvängingar [x] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern [ ] Nidis?! [] Nästäppa [x] Gasig i magen [] Dålig i magen [x] Hård i magen [x] Bubblar i magen (som fjärilsvingeslag inifrån ?) [] Sugen på något [] Finnar [] Kissnödig [] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [x] Ont i ryggslutet [x] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [ ] Ont vid sex [] Yrsel [ ] Fryser [ ] halsbränna [ ] Sjukdomskänsla [ ] Synliga ådror på brösten [ ] Törstig [ ] Drömt att du plussat x konstiga drömmar x ÖMMA BRÖST
Re: *****Symtomlista*****Här kommer min symptomlista. Vet ju inte om jag är skenis eller gravid men den som lever får se.
[] Svullen mage [] Vita flytningar [X] Genomskinliga flytningar [] Huvudvärk [X] Illamående (Kommer och går) [X] Hunger [] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [X] Humörsvängingar [X] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [X] Ömma/känsliga bröstvårtor [X] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa [X] Gasig i magen [] Dålig i magen [] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [X] Bubblar i magen (Ibland) [] Sugen på något [] Finnar [] Kissnödig [] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [X] Ont i ryggslutet (Till och från) [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [] Ont vid sex [] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu) [] Fryser [X] halsbränna [] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [X] Törstig [] Drömt att du plussat
Re: *****Symtomlista*****Jag är nog skengravid eftersom jag inte har plussta. Hade BIM den 10 juli... Men kör med ÄL-test och vi "håller på" som kaniner;-)
[] Svullen mage [+] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [+] Huvudvärk [] Illamående (Kommer och går) [] Hunger [+] Ingen matlust [] Svettningar [+] Glad [+] Deppig/ledsen [+] Humörsvängingar [+] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [+] Ömma/känsliga bröstvårtor [+] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa [+] Gasig i magen [+] Dålig i magen [] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [+] Bubblar i magen (Ibland) [] Sugen på något [+] Finnar [+] Kissnödig [+] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [] Ont i ryggslutet (Till och från) [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [+] Större bröst [+] Ont vid sex [+] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu) [] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [] Törstig [+] Drömt att du plussat 100306 MISSFALL V 6+0
Re: *****Symtomlista*****Herregud vad många symtom jag verkar ha
[] Svullen mage [+] Vita flytningar (lite grann) [] Genomskinliga flytningar [+] Huvudvärk (lite grann nästan dagligen) [+] Illamående (händer när jag är ute o rör på mig på stan tex) [] Hunger [] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [+] Humörsvängingar [+] Molvärk (svag ibland) [] Förändrar färg i underlivet (vet inte) [] Ömma/känsliga bröstvårtor [+] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [+] Nästäppa [] Gasig i magen [] Dålig i magen [+] Hård i magen [+] Bubblar i magen (Ibland) [] Sugen på något [+] Finnar (har haft fler än vanligt i tre månader [+] Kissnödig (men dricker också lite mer) [] Trött [+] Hög temp (brukar få det innan mens) [+] Ont i ryggslutet (Jaaa, sedan 3-4 dagar) [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [+] Metallsmak i munnen (tror att jag haft det sedan igårkväll) [] Större bröst [] Ont vid sex [+] Yrsel (i kombination med huvudvärk och illamående) [+] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [+] Törstig [] Drömt att du plussat
Re: *****Symtomlista*****Jag plussade! Idag på morgonen, tog ett test till för 30 min sen och det var också positivt!
Re: *****Symtomlista*****Här kommer min lista =)
x] Svullen mage [ ] Vita flytningar [ ] Genomskinliga flytningar [ ] Huvudvärk [x] Illamående (lite ibland) [] Hunger [] Ingen matlust [] Svettningar [ ] Glad [] Deppig/ledsen [x] Humörsvängingar [x] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [x] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern [ ] Nidis?! [] Nästäppa [x] Gasig i magen [] Dålig i magen [x] Hård i magen [] Bubblar i magen [] Sugen på något [] Finnar [ ] Kissnödig [] Trött [] Hög temp [] Ont i ryggslutet [x] Strålningar/ilningar mot ljumsken [x] Metallsmak i munnen [] Större bröst [ ] Ont vid sex [ ] Yrsel [ ] Fryser [ ] halsbränna [ ] Sjukdomskänsla [ ] Synliga ådror på brösten [ ] Törstig [ x] Drömt att du plussat [x] Flottigt/smutsigt hår efter en dag
Re: *****Symtomlista*****September, nya tag...
[x] Svullen mage [x] Vita flytningar (trådiga dessutom) [] Genomskinliga flytningar [x] Huvudvärk [x] Illamående (Kommer och går) [x] Hunger [x] Ingen matlust [x] Svettningar (sällan men det händer) [] Glad [] Deppig/ledsen [x] Humörsvängingar [x] Molvärk (massor) [] Förändrar färg i underlivet [x] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [x] Nästäppa [x] Gasig i magen [] Dålig i magen [] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [] Bubblar i magen (Ibland) [x] Sugen på något [x] Finnar [x] Kissnödig [x] Trött [x] Hög temp [x] Ont i ryggslutet (känns som akupunkturnålar) [x] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [] Ont vid sex [] Yrsel [] Fryser [x] halsbränna (till och från) [x] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [] Törstig [] Drömt att du plussat
|