-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Förälder
-
Föräldrasnack
- > Shopping, mode & skönhet
- > Grattistrådarna
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Pyssel för barn
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Bak & tårttrådarna
- > Föräldrabloggar
- > Relationen & samlivet
- > Familj & livet som förälder
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
- > Barnaktiviteter & Leksaker
- > Bloggtävlingar
- > Familjen Annorlunda eftersnack
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
*****Symtomlista**********Symtomlista*****Tänkte starta en tråd för dom som vill skriva upp sig på symtom listan
Vore ju intressant och se vad alla har för symtom innan BIM dagen. Så skriv ett X i de alternativ du tycker du har för symtom [] Svullen mage [] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [] Huvudvärk [] Illamående (Kommer och går) [] Hunger [] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [] Humörsvängingar [] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [] Ömma/känsliga bröstvårtor [] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa [] Gasig i magen [] Dålig i magen [] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [] Bubblar i magen (Ibland) [] Sugen på något [] Finnar [] Kissnödig [] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [] Ont i ryggslutet (Till och från) [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [] Ont vid sex [] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu) [] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [] Törstig [] Drömt att du plussat
Re: *****Symtomlista*****BIM 14-16
[X] Svullen mage [X] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [] Huvudvärk [] Illamående (Kommer och går) [X] Hunger [] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [X] Humörsvängingar [] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [X] Ömma/känsliga bröstvårtor [X] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [X] Nästäppa [X] Gasig i magen [] Dålig i magen [] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [] Bubblar i magen (Ibland) [] Sugen på något [X] Finnar [X] Kissnödig [X] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [] Ont i ryggslutet (Till och från) [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [X] Större bröst [] Ont vid sex [X] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu) [X] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [X] Synliga ådror på brösten [X] Törstig [X] Drömt att du plussat
Re: *****Symtomlista*****Ja, det blev en massa symptom för mig.. Dessa brukar jag känna av runt ÄL-tider och innan mens.
[x] Svullen mage [] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [x] Huvudvärk [x] Illamående [x] Hunger [] Ingen matlust [x] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [x] Humörsvängingar [x] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [] Ömma/känsliga bröstvårtor [x] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa [] Gasig i magen [] Dålig i magen [] Hård i magen [x] Bubblar i magen [x] Sugen på något [x] Finnar [x] Kissnödig [x] Trött [] Hög temp [x] Ont i ryggslutet [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [] Ont vid sex [x] Yrsel [x] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [] Törstig [x] Drömt att du plussat
Re: *****Symtomlista*****Mina skenis symtom kommer här:
[X] Svullen mage [] Vita flytningar [X] Genomskinliga flytningar [X] Huvudvärk [X] Illamående (Kommer och går) [X] Hunger [X] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [X] Deppig/ledsen [X] Humörsvängingar [X] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [] Ömma/känsliga bröstvårtor [X] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa [X] Gasig i magen [X] Dålig i magen [] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [X] Bubblar i magen (Ibland) [X] Sugen på något [X] Finnar [] Kissnödig [] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [] Ont i ryggslutet (Till och från) [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [X] Större bröst [] Ont vid sex [] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu) [] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [X] Törstig [X] Drömt att du plussat
Re: *****Symtomlista*****ingen mer som vill skriva upp sig
Re: *****Symtomlista*****Lyfter gärna denna tråd, lite kul. Det är ju så många som plussat nu så fyll i så alla vi andra hoppfulla får se
Re: *****Symtomlista*****Har ju redan + men de har symptomen hade jag innan:
[] Svullen mage [] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [] Huvudvärk [] Illamående (Kommer och går) [] Hunger [x] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [] Humörsvängingar [x] Molvärk (MASSOR) [] Förändrar färg i underlivet [] Ömma/känsliga bröstvårtor [] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [] Nästäppa [] Gasig i magen [] Dålig i magen [] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [] Bubblar i magen (Ibland) [] Sugen på något [] Finnar [x] Kissnödig [x] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [x] Ont i ryggslutet (Till och från) [] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [] Ont vid sex [x] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu) [] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [] Törstig [] Drömt att du plussat
Re: *****Symtomlista*****Hej, rolig tråd
[X] Svullen mage [] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [X] Huvudvärk [X] Illamående (Kommer och går) [] Hunger [X] Ingen matlust [X] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [X] Humörsvängingar [X] Molvärk [] Förändrar färg i underlivet [X] Ömma/känsliga bröstvårtor [X] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [X] Nästäppa [X] Gasig i magen [X] Dålig i magen [X] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [] Bubblar i magen (Ibland) [X] Sugen på något [X] Finnar [X] Kissnödig [X] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [] Ont i ryggslutet (Till och från) [X] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [X] Ont vid sex [] Yrsel (Har haft, men har försvunnit nu) [X] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [X] Synliga ådror på brösten [X] Törstig [] Drömt att du plussat Mkt stämmer in på mig Re: *****Symtomlista*****Jag har med +at.. Här är mina symptom innan jag gjorde testet.. Håller tummarna för er som gärna vill plussa!!!
[X] Svullen mage [] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [] Huvudvärk [X] Illamående (Kommer och går) [] Hunger [x] Ingen matlust [] Svettningar [] Glad [] Deppig/ledsen [] Humörsvängingar [x] Molvärk (MASSOR) [] Förändrar färg i underlivet [X] Ömma/känsliga bröstvårtor [X] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [X] Nästäppa [] Gasig i magen [] Dålig i magen [X] Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [] Bubblar i magen (Ibland) [] Sugen på något [] Finnar [x] Kissnödig [x] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [] Ont i ryggslutet (Till och från) [X] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [] Ont vid sex [x] Yrsel [X] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [] Törstig [] Drömt att du plussat Det blev ju ganska många... Re: *****Symtomlista*****Hej. Här kommer mina "symptom". Har dock inte plussat. LIgger på bim+2
X] Svullen mage [] Vita flytningar [] Genomskinliga flytningar [] Huvudvärk [x] Illamående (Kommer och går) [x] Hunger [x] Ingen matlust [x] Svettningar [x] Glad [] Deppig/ledsen [x] Humörsvängingar [x] Molvärk (MASSOR) [] Förändrar färg i underlivet [X] Ömma/känsliga bröstvårtor [X] Stickningar/hugg i livmodern [] Nidis [X] Nästäppa [] Gasig i magen [x] Dålig i magen [X Hård i magen (Hård i nedre delen av magen) [x] Bubblar i magen (Ibland) [x] Sugen på något [] Finnar [] Kissnödig [] Trött [] Hög temp (Vet ej - tempar inte) [x] Ont i ryggslutet (Till och från) [X] Strålningar/ilningar mot ljumsken [] Metallsmak i munnen [] Större bröst [] Ont vid sex [x] Yrsel [X] Fryser [] halsbränna [] Sjukdomskänsla [] Synliga ådror på brösten [x] Törstig [] Drömt att du plussat
|