-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Syskon till våra bebisar födda -09!
26 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Re: Syskon till våra bebisar födda -09!hoppla hoppla.... Jag fick Nova 2a maj, låg inne på sjukhus 1 vecka för havandeskapsförgiftning, där de prövade att få igång det.. Men icke! Hon ville inte komma ut... förens den dagen jag fick en vilodag och kunde gå på stan o tralla runt som jag ville...
Nu ska vi ha lillebror 13 april, så det ska bli spännande.. Känns dock lite segt eftersom dom vill ha sån super duper koll på mej och mitt tryck.. Hur vanligt är det egentligen att få tillbaka det den här gången?? och får man vägra eftervården? låg inne på avd efter BF och jag gnager hellre av mej armen..
Re: Syskon till våra bebisar födda -09!Jag är sämst på att skriva här numer men jag får väl skärpa till mig såhär 21 dagar före BF
Många syskon till -09:or på bakning ändå, vad roligt! Läget för mig nu är hellugnt, jag har haft sån oerhörd jäkla ångest inför att få ett till barn trots att Minikorven är planerad. Det gick fortare än väntat och det satte igång tankarna rejält men nu så finns inga såna tankar kvar utan jag längtar bara, åh vad jag längtar efter att få hålla i personen som ligger i magen. Liite vemodigt ändå att min lilla pojke kommer bli stor då men sånt är livet antar jag, jag myser med honom varje gång jag får chansen och njuter av att bara ha honom än så länge för livet kommer ju att ändras när bebisen är ute Lillaärtan: Jag vet inte hur det är med HF men antar att man lättare kan få det nästa gång man är gravid om man har haft det tidigare eftersom att de vill ha koll på dig. Fast det är ju bara en bra sak Eftervården borde man väl kunna vägra men det är väl också en bra sak, att man vill hålla koll så att allt är bra? Vad var det som gjorde att du ville gnaga av dig armen? Du får ta med dig massa saker att underhålla dig med om det blir så igen, fråga din barnmorska om det där nästa gång du ska dit tycker jag!
Re: Syskon till våra bebisar födda -09!Hejsan alla! Jag hänger också med här på ett hörn
Jag fick min Theo i April -09 och nu väntar vi på en liten. Kan säga att denna graviditeten har kommit som en chock!! En gång osyddat samlag och på det så blev det bebis Man kan ju aldrig planera när de små ska komma utan de kommer när det finns en mening och ett syfte med det. Vi hade gärna velat vänta kanske 1 år till men nu när det väl hänt ser jag bara fördelar Kul att se en del man känner igen. Danem bl.a. från Aprilmammorna
Re: Syskon till våra bebisar födda -09!Jag fick Theo 14 augusti 2009, exakt 5 veckor för tidigt och i 11 augusti testade jag positivt. 3 dagar innan Theo fyllde 1 år. Oplanerat dock men ack så välkommet! Har fått reda på att det är en flicka vi väntar
Re: Syskon till våra bebisar födda -09!Men grattis Malle83!:D Vad roligt med ett till aprilsyskon, även om du är chockad haha
Jag förstår dig, även fast den här bebisen var planerad så hade jag enorm ångest.. Den blev till på tjuvstarten och då hade vi bara sex en gång så det var verkligen en lyckoträff den här lilla saken. Mådde psykiskt dåligt fram till RUL ungefär och då började det släppa, gick ganska fort när det väl började försvinna och nu finns inte en tillstymmelse utan jag ser bara fram emot att få hålla i bebisen och starta vårat nya familjeliv Det ska bli spännande att bli flerbarnsförälder måste jag säga, det lär ju bli jobbigt men så värt det. Min lilla bebis kommer bli stor helt plötsligt
Re: Syskon till våra bebisar födda -09!Jadu den här tråden har jag missat helt! Väntar en liten bebis den 24 april 2011 och har en underbar dotter född den 21 juni 2009. Vad kul med fler med barn född 09 som väntar syskon.
26 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
|