Jag har märkt att det har blivit värsta explosionen nu med måånga som väntar syskon till pluttarna som kom -09 så det kanske kan vara roligt med en tråd för oss "gamlingar"?

Jag är en gammal aprilmamma och resultatet då blev världens vackraste Oliver som är helt underbar och gör mig varm ända in i själen varenda eviga dag sen dess, nu är det (mest troligt) en lillasyster i magen som är beräknad till den 27 december -10.
(Herregud, ska min lilla bebis bli storebror!?

)
Däremot hoppas jag att hon stannar året ut så vi får två kalenderår mellan barnen men det får jag ju inte bestämma, hon kommer när hon kommer helt enkelt och lika glada blir vi för det!
Vi bor i Kiruna, av alla jävla ställen, vad gör man inte för kärleken?
Jag hoppas att fler hittar hit för det kan vara roligt att samlas, självklart kan andra omföderskor också skriva här, för jag tycker det är förjävla läskigt att vänta barn igen. Inte själva graviditeten utan just det faktum att det ska komma en helt ny liten person i våra liv som kommer vända upp och ner på allt!
Hade aldrig dessa tankar förra gången men nu blir jag skitnödig bara av tanken. Även fast den har lugnat ner sig rejält med tiden och nu ser jag mest av allt fram emot det, men rädslan kan fortfarande komma ibland.
På rak arm kan jag komma på 6 stycken -09 mammor som väntar syskon nu så hoppa in för guds skull