Teresa Hellgren

Hej Katarina! Det är en mycket bra och befogad fråga du ställer. ...

Kostrådgivare

syskonvagn

Diskutera graviditeten och stötta varandra. Här kan du skriva om graviditets ämnen som inte passar in på de andra alternativen

syskonvagn

Inläggav mammasiri 13 apr 2012, 13:13

Har en undran om syskonvagnar.. vill ha en syskonvagn där båda barnen kan vara vända mot mig! Tycker dottern (som är 1 år när liten kommer) är för liten för att sitta framåtvänd. Jag vill se henne och att hon ska se mig när vi går. tycker att alla vagnar ja ser är vända framåt.. :(

help please!
mammasiri
Stammis

BF: 031212
Status: Tre blir fyra

Re: syskonvagn

Inläggav Syster_Yster 13 apr 2012, 13:35

Jag kan bara instämma, letar också efter syskonvagn även om nummer 2 bara är i planeringsstadiet.

Jag vill ha båda vända mot mig och den vagn jag har hittat hittills är Brio double wave tror jag den hette. Tror tyvärr lilleman kommer sitta för trångt och den är nog tung.

Beprövad erfarenhet och tips mottages tacksamt!
Syster_Yster
Alltid online

Status: Mamma till världens finaste Son<3

Inläggav mammasiri 13 apr 2012, 19:50

hittade denna..

http://www.google.se/imgres?imgurl=http ... AQ&dur=240

dock inte så snygg.. å frågan e ju om den är säker? hmm... vilken djungel...
mammasiri
Stammis

BF: 031212
Status: Tre blir fyra

Inläggav Afasi 13 apr 2012, 20:03

Hihi då hade jag rätt, grattis! :D Hade det på känn!

Har tyvärr inge tips på syskonvagnar, jag sitter också och letar trots att syskon nog ligger långt fram i tiden än så länge.
Bild
Bild
Afasi
Alltid online

BF: 111009
Status: Mamma till William<3

Inläggav SweetAngie 14 apr 2012, 10:29

hej!
vi går också i planeringstankar om ett syskon.. vi har också börjat titta på syskonvagnr bara för att veta vad som finns.. och vill kunna ha barnen mot oss.. dom vi tittat mest på är Emmaljunga Twin Nitro som verkar rätt bra.. förutom de små hjulen fram, sen i vintertider.. och så har vi tittat lite på Teutonia Team Cosmo, som också verkar helt ok..

Det är svårt detta med barnvagn! behöva välja än en gång ^^ nu har vi en crescent classic och är supernöjd med den.. önskar det kunde finnas en sån för två barn, då hade problemet varit löst :P
SweetAngie
Alltid online

< Återgå till Allmänna trådar om graviditet

Support: support@minbebis.com - stina@minbebis.com     Press   Priser och info

Redaktion: 0761 - 625 584      Annonsering 08 - 20 79 58

Mail: info@minbebis.com     Adress: Min bebis Allt för föräldrar, Kungsgatan 37, 111 56 Stockholm