-
Graviditet
-
Snack om barn
-
Föräldrasnack
- Min bebis föräldragrupper
-
Föräldrasnack
- > Allmänna trådar föräldrasnack
- > Fotat & filmat
- > Inredning & trädgård
- > Inreda barnrum
- > Familj & livet som förälder
- > Shopping, mode & skönhet
- > Intressen & nöjen
- > Känsliga ämnen
- > Ångest & depression
- > Relations problem
- > Alkohol & missbruk
- > Sorg & saknad
- > Mat & recept
- > Hälsa & motion
- > Föräldrabloggar
- > Bloggtävlingar
- > Ekonomi & Jobb
- > Tips
- > Bröllop
-
Pappa forum
- Köp & Sälj på Min Bebis
|
|
Tack för den, MVC...
7 inlägg • Sida 1 av 1
Tack för den, MVC...Missfallet var i oktober, i v 12. Kändes sent. Har inte kommit över det. Gråter ofta...
Sambon och jag försöker, tänkte att kanske denna gången så gick det. Mensen var trots allt 4 dagar sen. Hade visserligen inget + men ni är nog många som vet att man hoppas in i det sista. Idag kom mensen. Kändes som ett hårt slag i magen. Gråt och besvikelse. Och dessutom världens mensvärk. Och vad kom med posten idag? Jo, inbjudan till den första föräldraträffen på MVC... Tack för den. Gjorde inte kvällen bättre... Jävla idioter... Känns piss att bli påmind om vart jag kunde ha varit om min ärta hade stannat hos mig... "Vänligen ring och ge besked om du kan komma eller inte"
Re: Tack för den, MVC...Oj, jobbigt. Hade du meddelat mvc att du fått mf? Om du gjort det så är det ju lite klantigt av dom. Om du inte gjort det så är det ju inte lätt för dom att veta.
Men jag förstår verkligen att det känns förjävligt.
Re: Tack för den, MVC...Jo visst visste dom det. Hade missfall såpass sent att jag hade en massa ultraljud inbokade. Bad dem att boka av allting. Men dom glömde tydligen föräldraträffarna...
En kompis fick + idag. Fick veta i skrivande stund nu. Jätteglad för hennes skull, men vilken jobbig kväll detta blev...
Re: Tack för den, MVC...Usch vilket slag i magen!
Re: Tack för den, MVC...Tack söta ni... Nu blir det nya tag... En dag hoppas jag man kan skratta åt det här...
7 inlägg • Sida 1 av 1
|